Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lol, ble spurt om jeg ville at en venninne skulle ta med en jente på cafe på på mandag. For å si det sånn, jeg ble nesten fornærmet da jeg så face-profilen, med tanke på hvor kjekk jeg er.

Synes vi skal lage en egen tråd bare for oss kjekke menn. Den kjekke kafeen eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, ble spurt om jeg ville at en venninne skulle ta med en jente på cafe på på mandag. For å si det sånn, jeg ble nesten fornærmet da jeg så face-profilen, med tanke på hvor kjekk jeg er.

Synes vi skal lage en egen tråd bare for oss kjekke menn. Den kjekke kafeen eller noe sånt.

All inn for den. Så må vi poste bilde og verifisere at vi faktisk er kjekke slik at den blir litt ekslusiv.

Lenke til kommentar

håper det blir vellyket, har ikke hatt følelser for noen på over 7 år. Men er noe med henne som får det til og klikke ^^

du kan jo ta initiativ til og starte den kafeen, hadde vært gøy ^^

Lenke til kommentar

Bare sånn til informasjon. Alle navn nederst på siden som er svart er trackere, så vet dere det.

Så hva i pokker er en tracker da? Og hvorfor er de svart? Og hva gjør de her?

Det vet jeg egentlig. De står i svart for å skille seg fra vanlige brukere. Tror trackere gjør nettopp det, å tracke det som skjer her. Mener det er slig google finner alt du søker etter.

Lenke til kommentar

All inn for den. Så må vi poste bilde og verifisere at vi faktisk er kjekke slik at den blir litt ekslusiv.

Jeg er selvsagt VIP-medlem i klubben.

Dog, jeg må bare fremskaffe et bilde. Jeg er ca. litt hottere enn Johnny Depp og Brad Pitt.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke hotness det er snakk om, men kjekkhet. Så hvis du er hot så er du ikke kvalifisert, dessverre.

hvilke krav stilles for og kunne kvalifiseres som kjekk?

Skal vi se hva kjekk betyr. Et tiltrekkende menneske. En dame kan ikke være kjekk, så det er ute av bildet. Damer kan rydde opp i tråden hvis de har lyst, men ikke noe mer. Man må ha en viss råhet og friskhet tilstede. Man skal ikke være sexy eller supersøt, men kjekk.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke hotness det er snakk om, men kjekkhet. Så hvis du er hot så er du ikke kvalifisert, dessverre.

hvilke krav stilles for og kunne kvalifiseres som kjekk?

Skal vi se hva kjekk betyr. Et tiltrekkende menneske. En dame kan ikke være kjekk, så det er ute av bildet. Damer kan rydde opp i tråden hvis de har lyst, men ikke noe mer. Man må ha en viss råhet og friskhet tilstede. Man skal ikke være sexy eller supersøt, men kjekk.

regner med det er klesstil, hårstil og generell utstråling som er med og avgjør om man er kjekk eller ikke.

+ masse andre småting

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...