Aleks Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lol, ble spurt om jeg ville at en venninne skulle ta med en jente på cafe på på mandag. For å si det sånn, jeg ble nesten fornærmet da jeg så face-profilen, med tanke på hvor kjekk jeg er. Synes vi skal lage en egen tråd bare for oss kjekke menn. Den kjekke kafeen eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bare sånn til informasjon. Alle navn nederst på siden som er svart er trackere, så vet dere det. Så hva i pokker er en tracker da? Og hvorfor er de svart? Og hva gjør de her? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lol, ble spurt om jeg ville at en venninne skulle ta med en jente på cafe på på mandag. For å si det sånn, jeg ble nesten fornærmet da jeg så face-profilen, med tanke på hvor kjekk jeg er. Synes vi skal lage en egen tråd bare for oss kjekke menn. Den kjekke kafeen eller noe sånt. All inn for den. Så må vi poste bilde og verifisere at vi faktisk er kjekke slik at den blir litt ekslusiv. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 håper det blir vellyket, har ikke hatt følelser for noen på over 7 år. Men er noe med henne som får det til og klikke ^^ Lol, ble spurt om jeg ville at en venninne skulle ta med en jente på cafe på på mandag. For å si det sånn, jeg ble nesten fornærmet da jeg så face-profilen, med tanke på hvor kjekk jeg er. Synes vi skal lage en egen tråd bare for oss kjekke menn. Den kjekke kafeen eller noe sånt. du kan jo ta initiativ til og starte den kafeen, hadde vært gøy ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 http://www.ung.no/aldersgrenser/858_N%C3%85R_kan_du_gj%C3%B8re_HVA.html 16 år Du har rett til å nekte foreldrene å få vite at du har vært hos lege. "Nei, mamma! Jeg nekter å fortelle deg at jeg var hos legen i går!" 2 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 SORRY WIC! GRATTIIIIIIZZ MED DAGEN! HÅPER DU FÅR EN HELT RÅÅ DAG! Glemte helt tiden, driftet litt istedenfor Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bare sånn til informasjon. Alle navn nederst på siden som er svart er trackere, så vet dere det. Så hva i pokker er en tracker da? Og hvorfor er de svart? Og hva gjør de her? Det vet jeg egentlig. De står i svart for å skille seg fra vanlige brukere. Tror trackere gjør nettopp det, å tracke det som skjer her. Mener det er slig google finner alt du søker etter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lol, ble spurt om jeg ville at en venninne skulle ta med en jente på cafe på på mandag. For å si det sånn, jeg ble nesten fornærmet da jeg så face-profilen, med tanke på hvor kjekk jeg er. Synes vi skal lage en egen tråd bare for oss kjekke menn. Den kjekke kafeen eller noe sånt. All inn for den. Så må vi poste bilde og verifisere at vi faktisk er kjekke slik at den blir litt ekslusiv. Jeg er selvsagt VIP-medlem i klubben. Dog, jeg må bare fremskaffe et bilde. Jeg er ca. litt hottere enn Johnny Depp og Brad Pitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Facebook som dere ser, er en automatisert indekstjeneste. Kan noen skrive en søknad for meg?Er så dårlig på formuleringer og sånt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå er det ikke hotness det er snakk om, men kjekkhet. Så hvis du er hot så er du ikke kvalifisert, dessverre. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå er det ikke hotness det er snakk om, men kjekkhet. Så hvis du er hot så er du ikke kvalifisert, dessverre. hvilke krav stilles for og kunne kvalifiseres som kjekk? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå er det ikke hotness det er snakk om, men kjekkhet. Så hvis du er hot så er du ikke kvalifisert, dessverre. hvilke krav stilles for og kunne kvalifiseres som kjekk? Skal vi se hva kjekk betyr. Et tiltrekkende menneske. En dame kan ikke være kjekk, så det er ute av bildet. Damer kan rydde opp i tråden hvis de har lyst, men ikke noe mer. Man må ha en viss råhet og friskhet tilstede. Man skal ikke være sexy eller supersøt, men kjekk. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Nå er det ikke hotness det er snakk om, men kjekkhet. Så hvis du er hot så er du ikke kvalifisert, dessverre. hvilke krav stilles for og kunne kvalifiseres som kjekk? Skal vi se hva kjekk betyr. Et tiltrekkende menneske. En dame kan ikke være kjekk, så det er ute av bildet. Damer kan rydde opp i tråden hvis de har lyst, men ikke noe mer. Man må ha en viss råhet og friskhet tilstede. Man skal ikke være sexy eller supersøt, men kjekk. regner med det er klesstil, hårstil og generell utstråling som er med og avgjør om man er kjekk eller ikke. + masse andre småting Endret 14. november 2010 av Deadmau5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Klær? Meh. Gå i det man føler er godt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Klesstil? Det utgjør kanskje 10-15% av kjekkheten. Kjekkheten skal primært ligge i ansiktet og kroppen. Utstråling osv er vanskelig å få inntrykk av utifra et bilde. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Klær? Meh. Gå i det man føler er godt. du var jo råkjekk i den røde skjorta/jakka di på siste videoen jeg så. Endret 14. november 2010 av Deadmau5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Klart det, men hadde jeg ikke vært konfortabel i den så hadde jeg ikke gått i den. Den er fantastisk btw. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har du lyst å ta initiativet til å lage den kjekke kafèen? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har du lyst å ta initiativet til å lage den kjekke kafèen? hvem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg