Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BTK Nyhus

Helt ærlig: Bare gi faen i å skrive mer til meg! Og om meg og for den saks skyld! DU har aldri kommet med et eneste hyggelig eller konstruktivt ord, men bare vært ute etter å krangle og slenge dritt, noe du selv har innrømmet ettersom du har sagt at du liker krangling og kverrulering! MEn du har altså valgt deg ut feil type for jeg er ikke med på leken din så fin deg en annen! Selv kommer jeg til å rapportere HVER ENESTE GANG du prøver deg med meg igjen!

Lenke til kommentar

BTK Nyhus

Helt ærlig: Bare gi faen i å skrive mer til meg! Og om meg og for den saks skyld! DU har aldri kommet med et eneste hyggelig eller konstruktivt ord, men bare vært ute etter å krangle og slenge dritt, noe du selv har innrømmet ettersom du har sagt at du liker krangling og kverrulering! MEn du har altså valgt deg ut feil type for jeg er ikke med på leken din så fin deg en annen! Selv kommer jeg til å rapportere HVER ENESTE GANG du prøver deg med meg igjen!

Det her var det perfekte svar, bare sånn at det er sagt.

Rapporterer du at jeg spør deg et seriøst spørsmål oppnår du ekstra arbeid for mods, ikke noe annet. Om du virkelig er så hårsår at du ikke takler at noen setter et lite spørsmålstegn ved oppførselen din, vel, da burde du kanskje ikke være aktiv på et forum.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bytex

Jeg har sagt hva jeg har å si så har ikke tenkt å bidra til at det teengs mer oppryddning. Synd at det aldri hendte noe sist diskusjonen var oppe foresten. Om man bare er ute etter å krangle har man jo absolutt ingenting på et forum å gjøre... ;)

Men samme kan det være. La oss snakke om noe annet.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...