After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Se der ja, nurket er oppe alt. Har du ikke noen tabletter å ta da? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ikke atm nei, men har sendt gubben på butikken for å kjøpe..gikk hardt for seg igår Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har like godt noen liggende her. En kamerat kjøpte dem sist han var her, men glemt epakken og det kan nok gå hardt for seg i kveld. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva folk på forumet måtte mene er dessuten totalt uinteressangt! Hva er poenget med å bitche om det her da? 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Var det alt du hadde å si? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hmm.. Nei, spiser brødskive med leverpostei og majones. Temmelig godt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har drukket cola, drikker øl og skal etter hvert ned på cafe og ha førsteklasses burger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har drukket cola, drikker øl og skal etter hvert ned på cafe og ha førsteklasses burger. Det hørtes bedre ut enn hos meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er en typisk ener vett`u! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 KJEFT!!! Haha, hva i allverden? Det var et oppriktig spørsmål. Hvorfor ikke heller skrive sånt på en blogg eller no i den gata om du ikke vil ha tilbakemeldinger på det du sier. Ville være langt mer logisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 BTK Nyhus Helt ærlig: Bare gi faen i å skrive mer til meg! Og om meg og for den saks skyld! DU har aldri kommet med et eneste hyggelig eller konstruktivt ord, men bare vært ute etter å krangle og slenge dritt, noe du selv har innrømmet ettersom du har sagt at du liker krangling og kverrulering! MEn du har altså valgt deg ut feil type for jeg er ikke med på leken din så fin deg en annen! Selv kommer jeg til å rapportere HVER ENESTE GANG du prøver deg med meg igjen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 BTK Nyhus Helt ærlig: Bare gi faen i å skrive mer til meg! Og om meg og for den saks skyld! DU har aldri kommet med et eneste hyggelig eller konstruktivt ord, men bare vært ute etter å krangle og slenge dritt, noe du selv har innrømmet ettersom du har sagt at du liker krangling og kverrulering! MEn du har altså valgt deg ut feil type for jeg er ikke med på leken din så fin deg en annen! Selv kommer jeg til å rapportere HVER ENESTE GANG du prøver deg med meg igjen! Det her var det perfekte svar, bare sånn at det er sagt. Rapporterer du at jeg spør deg et seriøst spørsmål oppnår du ekstra arbeid for mods, ikke noe annet. Om du virkelig er så hårsår at du ikke takler at noen setter et lite spørsmålstegn ved oppførselen din, vel, da burde du kanskje ikke være aktiv på et forum. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Men det er jo ikke søndag..det er søndag som er "stenge-dnfk-for-opprydding" dagen. Ikke lørdag. Skjerpings, karer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg slenger ikke dritt, jeg lurer bare på hvorfor han skriver på et diskusjonsforum om han ikke vil diskutere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Bytex Jeg har sagt hva jeg har å si så har ikke tenkt å bidra til at det teengs mer oppryddning. Synd at det aldri hendte noe sist diskusjonen var oppe foresten. Om man bare er ute etter å krangle har man jo absolutt ingenting på et forum å gjøre... Men samme kan det være. La oss snakke om noe annet. Endret 13. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som har stått opp på feil side av senga, på feil bein? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, ta det videre på PM Så beholder vi roen i tråden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg setter alltid beina i gulvet samtidig når jeg står opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg