Mchansern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 God natt folkens. Jeg har satt vekkerklokka på 0600. Gleder meg til den ringer, så skal jeg skru av den og sove videre. Weekend procedure. Blir alltid like glad når jeg kan sove videre Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) God natt folkens. Jeg har satt vekkerklokka på 0600. Gleder meg til den ringer, så skal jeg skru av den og sove videre. Weekend procedure. Blir alltid like glad når jeg kan sove videre Gjør det jeg og! Herlig når den ringer å bare late "FAEN, jeg er trøtt" også er det HEELG, og sove videre Endret 13. november 2010 av Bimmerfan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er kult helt til man en groggy dag går rett i sin egen felle og står opp 6 timer før man vil. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 *Gi Stoddart pluss så vanlige brukere ikke skal tro det er han som spammer plussen* Vi vet hvem som plusser, en Admin + teller som ti minus hvis det er spam og uberettighet/misbruk av ordningen.. ^^ 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå sitter jeg oppe, full og alene. Underhold meg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jarmo: Hvor kan man sende søknad for å få creds i signaturen din for å ha laget den kule avataren du har? Nurk: Svare på FB? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jarmo: Hvor kan man sende søknad for å få creds i signaturen din for å ha laget den kule avataren du har? http://www.lenswall.com/photographers.php?a=64 Ray Massey, har noen nr.-reg tavler hjemme, ikke direkte så billige(samleobjekter som jeg kjøpte på 80-tallet) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det vet jeg, men det var jeg som laget den du bruker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hysst nå, alle andre kan høre oss.. Ikke hvis vi gjemmer oss borti kroken der. *hviske og peke på de mørke kroken* Jeg hørte ingenting. Best for deg. Det går ut. Voldsomt og brutalt. Ståhei og sprut. Eg skeit ut alt. Bæsjedikt er alltid kjekke Pluss for rørende dikt. Neei, gutter skal gråte litt av fine filmer. Det skal de ikke. Men de kan egentlig gjøre hva de vil så lenge jeg får gråte uten å bli mobba for det. Vi har en rød indianer her. Ro ned plussingen. To forresten.. ^^ Rawrrrr. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det vet jeg, men det var jeg som laget den du bruker Ja, men bildet(avatar) er for høyt og for kort, du skylder meg en tier.. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Pappa er mannfolk, men han skvetter tårer av The Champ. (For øvrig verdens tristeste film.) Det er en av få filmer det er godtatt at en mann gråter av å se. Var nesten så jeg falt et par tårer da jeg så Sleepers akkurat også. Det er og lov. Endret 13. november 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurer på hvem denne facebook er? går ikke ann å trykke på profilen, hvorfor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurer på hvem denne facebook er? går ikke ann å trykke på profilen, hvorfor? Det er en crawler. En automatisert indekstjeneste. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurer på hvem denne facebook er? går ikke ann å trykke på profilen, hvorfor? Kun indeksering til fjesboka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg var før deg, Jarmo! Du er for treig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jaha ok. Trodde kansje det var en spammer eller noe. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg var før deg, Jarmo! Du er for treig! Pøh! Innimellom kastet jeg ut 3 brukere, svarte på 12 poster, veiledet 3 mods og 4 veiledere, bestilte en pizza, tok en halvliter og et nummer med nabodama.. ^^ 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Innimellom kastet jeg ut 3 brukere, svarte på 12 poster, veiledet 3 mods og 4 veiledere, bestilte en pizza, tok en halvliter og et nummer med nabodama.. ^^ Regner med du lagde en skisse til løsning på midtøsten-problemene med det samme du var i gang? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Innimellom kastet jeg ut 3 brukere, svarte på 12 poster, veiledet 3 mods og 4 veiledere, bestilte en pizza, tok en halvliter og et nummer med nabodama.. ^^ Regner med du lagde en skisse til løsning på midtøsten-problemene med det samme du var i gang? Nei, dessverre ikke, hadde ikke tid. Måtte ha en møte med Barak Obama og den kinesiske regeringen, så det så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg