Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God natt folkens.

Jeg har satt vekkerklokka på 0600. Gleder meg til den ringer, så skal jeg skru av den og sove videre.

Weekend procedure. Blir alltid like glad når jeg kan sove videre

Gjør det jeg og! Herlig når den ringer å bare late "FAEN, jeg er trøtt" også er det HEELG, og sove videre :)

Endret av Bimmerfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hysst nå, alle andre kan høre oss.. :ph34r:

Ikke hvis vi gjemmer oss borti kroken der. *hviske og peke på de mørke kroken*

Jeg hørte ingenting.

Best for deg. :ph34r:

Det går ut.

Voldsomt og brutalt.

Ståhei og sprut.

Eg skeit ut alt.

Bæsjedikt er alltid kjekke :thumbup:

Pluss for rørende dikt.

Neei, gutter skal gråte litt av fine filmer. :roll:

Det skal de ikke. Men de kan egentlig gjøre hva de vil så lenge jeg får gråte uten å bli mobba for det. :p

Vi har en rød indianer her. Ro ned plussingen. :ninja:

To forresten.. ^^

Rawrrrr. :dribble:

Lenke til kommentar

Pappa er mannfolk, men han skvetter tårer av The Champ. (For øvrig verdens tristeste film.)

Det er en av få filmer det er godtatt at en mann gråter av å se.

Var nesten så jeg falt et par tårer da jeg så Sleepers akkurat også. Det er og lov.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Innimellom kastet jeg ut 3 brukere, svarte på 12 poster, veiledet 3 mods og 4 veiledere, bestilte en pizza, tok en halvliter og et nummer med nabodama.. ^^

Regner med du lagde en skisse til løsning på midtøsten-problemene med det samme du var i gang?
Lenke til kommentar

Innimellom kastet jeg ut 3 brukere, svarte på 12 poster, veiledet 3 mods og 4 veiledere, bestilte en pizza, tok en halvliter og et nummer med nabodama.. ^^

Regner med du lagde en skisse til løsning på midtøsten-problemene med det samme du var i gang?

Nei, dessverre ikke, hadde ikke tid. Måtte ha en møte med Barak Obama og den kinesiske regeringen, så det så..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...