Nopros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ekte menn gråter ikke de lekker testosteron! Da er ikke jeg en "ekte mann." det har jeg da vist lenge vennen <3 Haha. Det er ikke homofilt med mannlig kroppskontakt. Det bare beviser at man er så sikker på sin egen seksualitet at man kan gjøre det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Fem til, så er jeg oppe i 500 pluss. fint symetrisk tall. 0 plusser til mener du. Trenger bare en til så har jeg 300 Yey (ikke pluss meg, vil ikke stige over 500) Endret 12. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ekte menn gråter ikke de lekker testosteron! Da er ikke jeg en "ekte mann." det har jeg da vist lenge vennen <3 Haha. Det er ikke homofilt med mannlig kroppskontakt. Det bare beviser at man er så sikker på sin egen seksualitet at man kan gjøre det. Spørs VELDIG på hva slags kontakt 1 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er så latterlig at gutter blir stemplet som homofile med en gang. Jeg kan fint kysse en venninne uten å bli stemplet som lesbisk. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er så latterlig at gutter blir stemplet som homofile med en gang. Jeg kan fint kysse en venninne uten å bli stemplet som lesbisk. Jeg har gjort mye med venner jeg også. Alle tror jeg er bi, tho. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skitunger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er slik samfunnet er bygget opp. Gutter som klår på gutter er homofile, mens jenter som klår på jenter er... hva som helst... Skitunger. Du har 1700 innlegg da. Fint og rundt. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er slik samfunnet er bygget opp. Gutter som klår på gutter er homofile, mens jenter som klår på jenter er... hva som helst... Skitunger. Du har 1700 innlegg da. Fint og rundt. synes det funger veldig fint jeg, ikke at jeg har noe imot homofile gutter så lenge jeg slipper å være innblandet i noe av det. Hvis en gutt tar på en annen gutt på noe sexuelt vis er du ekkel og det står jeg for. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg gir pokker i hva andre gjør, så lenge mannfolk ikke prøver seg på meg. Jeg holder meg til jenter og kvinner. Rawr. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg gir pokker i hva andre gjør, så lenge mannfolk ikke prøver seg på meg. Jeg holder meg til jenter og kvinner. Rawr. Kan ikke gi nok plusser! GOD NATT! 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sånn typisk "joda, det er helt greit, bare jeg ikke ser det"... da er vel fort ikke så greit da. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Trenger bare en til så har jeg 300 Jeg og, faktisk. Savner plussetråden min, jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Trenger bare en til så har jeg 300 Jeg og, faktisk. Savner plussetråden min, jeg. fixed. Ja jeg har 1.700 innlegg og det er fint. Men blir bedre når det er 2.ooo. Eller 5000. Må vel holde meg litt her på ot så det symmetriske får bestå en stund. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sånn typisk "joda, det er helt greit, bare jeg ikke ser det"... da er vel fort ikke så greit da. Ikke helt det samme. Jeg har både sett og snakket med homofile par, og jeg har sett homofile par kline og klå på hverandre på forskjellige fester. Eneste er at det gir meg litt ekle følelser, da jeg syns homofil sex er kvalmende. Men har ingenting imot de som personer eller par. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sånn typisk "joda, det er helt greit, bare jeg ikke ser det"... da er vel fort ikke så greit da. Ikke helt det samme. Jeg har både sett og snakket med homofile par, og jeg har sett homofile par kline og klå på hverandre på forskjellige fester. Eneste er at det gir meg litt ekle følelser, da jeg syns homofil sex er kvalmende. Men har ingenting imot de som personer eller par. Aha, ikke enig, men forstår 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg har visst startet en pluss orgie. HVEM DER? Ikke pluss mer nå Nopros Endret 12. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Folk kan gjøre absolutt hva de vil for min del. Bare de ikke binder meg fast og tar meg med på leken. Endret 12. november 2010 av Nopros 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) har blitt syk så blir tidli kveld... jaja, Natta! iluuu <333 Btw så var Jan thomas på skolen min forleden. Jaggu meg stram og kjekk kar. Og ikke minst utrolig morsom. Fikk tatt bilde med ham og så fikk jeg en klem Endret 12. november 2010 av Deadmau5 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvorfor i alle dager er du på skolen enda? Rigging av greenscreen og lys, testing av lys etc. Skal spille inn enda en del av musikkvideoen jeg preika om for noen uker siden. Bye bye, weekend etc. Men hva gjør man ikke for mer erfaring? I see, I see. Har vært med på noe sånt selv, faktisk ganske gøy Det har du helt rett i, men man blir sliten etter hvert. Og blir like lang dag i morgen, samt på søndag, så ... yay. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jan thomas er ikke kjekk han er homo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg