Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hun er i dusjen xD *glise ondt* *slår til Mikkel, tar fra kniven, forsvinner plystrende ut den mørke natta* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 *slår til Mikkel, tar fra kniven, forsvinner plystrende ut den mørke natta* *duh duh duh DUH!!!* *Leker med skalpell og tegner natur i fjeset til Sasa* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Lurer på om "Mannen som elsket Yngve" er bra. Skal se den på kino i dag. Ikke lest boka, eneste Renberg-boka jeg ikke har hatt noen interesse av å lese i det hele tatt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 *slår til Mikkel, tar fra kniven, forsvinner plystrende ut den mørke natta *duh duh duh DUH!!!* *Leker med skalpell og tegner natur i fjeset til Sasa* *Saša tar fram nøteknekkeren* - Håper det funker... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 RUN FORREST RUN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Trett smujf goes nitenite *poff* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 *Saša tar fram nøteknekkeren* - Håper det funker... Whatever.. Nope fungerer ikke å knuse rosiner *Mikkel kaster tomme burn-bokser på Saša* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 *Saša vrir seg i smerte* 5 sek senere; *Saša løper som F fra en nerd som går forferdelig rart, og stemmen tyder på testeronmangel* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 *Lars kaster stygge, fulle og løse fantasidamer på Mikkel* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Så slemme dere er, jeg løper rart kanskje men har ikke jentestemme Lars, fatasidamene er mitt personlige problem, ikke ta det opp Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Nå husket jeg det; jeg må ser ferdig Miami Vice-filmen. Aha... Snakkes forumfolk Mikkel: Du vil få rar stemme når jeg er ferdig med deg... *ond latter* Endret 18. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Sasa: Mikkel har IKKE rar stemme. Mikkel: Jeg prøvde bare å være snill. Du kan jo ikke få for mange fantasidamer da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har lyst å anbefale meg litt god musikk? Alt tas imot med takk, så lenge den er lagd med instrumenter Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Mikkel: Jeg prøvde bare å være snill. Du kan jo ikke få for mange fantasidamer da. Jeg kan, de drar i fra meg Men jeg går rart, det er jeg enig i Noen som har lyst å anbefale meg litt god musikk? Alt tas imot med takk, så lenge den er lagd med instrumenter Pink Floyd, Jefferson Airplane, Creedence Clearwater Revival, Hammerfall, In Flames, Incubus Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Mikkel: Jeg prøvde bare å være snill. Du kan jo ikke få for mange fantasidamer da. Jeg kan, de drar i fra meg Men jeg går rart, det er jeg enig i Noen som har lyst å anbefale meg litt god musikk? Alt tas imot med takk, så lenge den er lagd med instrumenter Pink Floyd, Jefferson Airplane, Creedence Clearwater Revival, Hammerfall, In Flames, Incubus Har flere uthørte CD-er med både Floyd, Revival, Flames og Incubus. Hvilken sjanger er de to resterende? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hvilken sjanger er de to resterende? Hammerfall er søt metall Jefferson er klassisk rock Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hvilken sjanger er de to resterende? Hammerfall er søt metall Jefferson er klassisk rock Starter med klassisk da Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 mikkel slask: du begynte bra med Pink Floyd, Jefferson Airplane, men så..... kan også anbefale king crimson, flower kings, anglagard og Frank zappa! Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Flower Kings prøvde jeg engang, men fikk dem ikke til i det hele tatt. Hører for øyeblikket på No Doubt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Nightwish... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg