Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Edit: Aleks lookin' good. Det jeg også mener, men folk kaller meg bare selvgod. Det er da ingenting galt med selvtillit. Norge og janteloven, just saying. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Skal sette på Xboxen å rote meg inn i spill verdenen en stund tenker jeg. Litt senere når det ikke er så mye folk ute skal jeg gå ut å lage sørpe engler i sørpa Mye å gjøre med andre ord. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Edit: Aleks lookin' good. Det jeg også mener, men folk kaller meg bare selvgod. Det er da ingenting galt med selvtillit. Norge og janteloven, just saying. Sant sant. Bare å sende msn-adresse om du vil. Bruker det sjeldent på grunn av at facebook chatten tar over, men tar turen innom av og til. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet. Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det! Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES. Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Ja, men du driver å ødelegger den ved å ikke bruke ordentlig verktøy!!! Det er SYND! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet. Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det! Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES. Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Ja, men du driver å ødelegger den ved å ikke bruke ordentlig verktøy!!! Det er SYND! Ødela ingenting. Orka ikke å skru den sammen igjen da så bare gaffa den. Ikke fillern om jeg gidder å vente i en uke på et lite verktøy når jeg er praktisk nok til å gjøre det uten. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Crazy sveis you say? *bilde* Lol :!: Jeg må være sanndrømt! Det er et eldre bilde da. Etter at Petter skamklipte meg. Ser sånn ut nå. Synes du var veldig fin med håret sånn jeg! Duste deg som ikke ville beholde det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Crazy sveis you say? *bilde* Lol :!: Jeg må være sanndrømt! Det er et eldre bilde da. Etter at Petter skamklipte meg. Ser sånn ut nå. Synes du var veldig fin med håret sånn jeg! Duste deg som ikke ville beholde det. Du skal få lov til å kopiere den sveisen å gå med den selv om du vil. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ødela ingenting. Orka ikke å skru den sammen igjen da så bare gaffa den. Ikke fillern om jeg gidder å vente i en uke på et lite verktøy når jeg er praktisk nok til å gjøre det uten. Bare ikke si mer før jeg kommer til Kvitsund og dreper deg og redder den vakre konsollen du driver å dreper 2 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vurderer å gjøre noe rebelsk i kveld. Kanskje å bytte hårsveis er tingen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ødela ingenting. Orka ikke å skru den sammen igjen da så bare gaffa den. Ikke fillern om jeg gidder å vente i en uke på et lite verktøy når jeg er praktisk nok til å gjøre det uten. Bare ikke si mer før jeg kommer til Kvitsund og dreper deg og redder den vakre konsollen du driver å dreper Pft. Den har godt av litt gaffa. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet. Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det! Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES. Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Ja, men du driver å ødelegger den ved å ikke bruke ordentlig verktøy!!! Det er SYND! Ødela ingenting. Orka ikke å skru den sammen igjen da så bare gaffa den. Ikke fillern om jeg gidder å vente i en uke på et lite verktøy når jeg er praktisk nok til å gjøre det uten. N64, Macgyver edition. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du skal få lov til å kopiere den sveisen å gå med den selv om du vil. jeg er jo kjempe fin på håret nå, det så du vel igår Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Pinup, gjør du sånt på en kveld? Er ikke det litt risky? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du skal få lov til å kopiere den sveisen å gå med den selv om du vil. jeg er jo kjempe fin på håret nå, det så du vel igår Haha, bare be kompisene dine sjekke innom deg av og til sånn at du ikke blør i hjel av kuttene dine. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 hva gjør man, når man sitter på bussen og har tidenes fis på lager? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du skal få lov til å kopiere den sveisen å gå med den selv om du vil. jeg er jo kjempe fin på håret nå, det så du vel igår Haha, bare be kompisene dine sjekke innom deg av og til sånn at du ikke blør i hjel av kuttene dine. hva er det du hinter til? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Pinup, gjør du sånt på en kveld? Er ikke det litt risky? Neida, en slik hårklipp skulle jeg nok hatt en del cash for. Edit: No offence, Aleks. Endret 12. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Og hvem av dere har gjemt opp-knappen? Jeg er ikke den eneste som savner den Kommer du i te-selskapet mitt på mandag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Brukte HW.no dynamisk, jeg.. Som alle de kule kidsa. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 hva gjør man, når man sitter på bussen og har tidenes fis på lager? Vel? Hva tror du? Protip: Skyld på den gamle dama ved siden av deg som allerede lukter fiskekaker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg