Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Aleks lookin' good.

Det jeg også mener, men folk kaller meg bare selvgod. :ermm:

Det er da ingenting galt med selvtillit. Norge og janteloven, just saying.

Sant sant. Bare å sende msn-adresse om du vil. Bruker det sjeldent på grunn av at facebook chatten tar over, men tar turen innom av og til.

Lenke til kommentar

I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet.

Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det!

Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES.

Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet.

Ja, men du driver å ødelegger den ved å ikke bruke ordentlig verktøy!!! Det er SYND!

Lenke til kommentar

I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet.

Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det!

Ja, men du driver å ødelegger den ved å ikke bruke ordentlig verktøy!!! Det er SYND!

Ødela ingenting. Orka ikke å skru den sammen igjen da så bare gaffa den. Ikke fillern om jeg gidder å vente i en uke på et lite verktøy når jeg er praktisk nok til å gjøre det uten.

Lenke til kommentar

Crazy sveis you say?

*bilde*

Lol :!: Jeg må være sanndrømt!

Det er et eldre bilde da. :p Etter at Petter skamklipte meg. Ser sånn ut nå.

Synes du var veldig fin med håret sånn jeg! Duste deg som ikke ville beholde det.

Du skal få lov til å kopiere den sveisen å gå med den selv om du vil. ;)

Lenke til kommentar

Ødela ingenting. Orka ikke å skru den sammen igjen da så bare gaffa den. Ikke fillern om jeg gidder å vente i en uke på et lite verktøy når jeg er praktisk nok til å gjøre det uten.

Bare ikke si mer før jeg kommer til Kvitsund og dreper deg og redder den vakre konsollen du driver å dreper

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bare ikke si mer før jeg kommer til Kvitsund og dreper deg og redder den vakre konsollen du driver å dreper

Pft. Den har godt av litt gaffa.

Lenke til kommentar

N64, Macgyver edition. :ph34r:

Lenke til kommentar

Du skal få lov til å kopiere den sveisen å gå med den selv om du vil. ;)

jeg er jo kjempe fin på håret nå, det så du vel igår :D

Haha, bare be kompisene dine sjekke innom deg av og til sånn at du ikke blør i hjel av kuttene dine.

hva er det du hinter til?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...