Gjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Og hvem av dere har gjemt opp-knappen? Og søkefunksjonen! Har den også jeg :| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det bare meg som tenkte "MENSEN? HVOR?!" når du sa Red Alert? Du var ikke den eneste. Og for å svare på spørsmålet som dukket opp i hodet ditt: Under sengen din. La den der i går. 8D Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Satt på min juleavatar selv Gordon Ramsay med skjegg og nisselue, pent Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Satt på min juleavatar selv Nice! Hvordan fikk du til skjegget? Vurderer skjegg på min også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Lurer på hvor lenge jeg holder i kveld. La meg rett etter kl. 04:00 i går natt, opp kl. 08:24 i dag tidelig og nå har jeg drukket noen øl... Merket at det var trøttenes å se på film istad. Vurderer å snart lage mat sånn jeg har spist dersom jeg skulle finne ut av jeg legger meg, men har ikke motivasjonen helt enda. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Satt på min juleavatar selv Nice! Hvordan fikk du til skjegget? Vurderer skjegg på min også. Ble lagd til meg ifjor, husker ikke hvem som lagde den da Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Got me juleavatar. Like it? Ja! Pøh, snakk for deg selv. Skjer aldri meg. Du er et unntak da. Øl er en forbruksvare hos deg og da er man flinkere til å ikke gå tom. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Og hvem av dere har gjemt opp-knappen? Og søkefunksjonen! Har den også jeg :| Nå har jeg den og! Dynamisk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Alkohol er en synd. Vær fri for synden! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Satt på min juleavatar selv Pent! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Alkohol er en synd. Vær fri for synden! Sier hvem? Du O store Slimda? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du er et unntak da. Øl er en forbruksvare hos deg og da er man flinkere til å ikke gå tom. Flink jente. "Klappe på hodet". Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 YEEEEES!!! Endelig er sangen til bandet mitt ferdig miksa og mastra! :D Jeg er helt hinsides fornøyd med resultatet! http://www.myspace.com/demoneyeband <- Our Thoughts Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ugh, juleavatar prat. The faggotry is endless. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sier hvem? Du O store Slimda? Sier jeg, Mr. Avholdsmann. Jeg, som foretrekker å være edru og ved mine fulle fem. Jeg, som ikke takler smaken av alkohol. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet. Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det! Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES. Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg er supermotivert til å legge meg snart. Er ikke motivert til å dra til Oslo imorgen og møte søster, men må man så må man. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Og hvem av dere har gjemt opp-knappen? Jeg har den! PS: Bruker Diskusjon.no Dynamisk Takk, takk. Brukte HW.no dynamisk, jeg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er det som er "dynamisk" egentlig? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er det som er "dynamisk" egentlig? Forumet blir like bredt som skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg