Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet.

Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det!

Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES.

Lenke til kommentar

Dra på russekro siden det er eneste gangene det er noe sted med 18-år på byen her?

Y/N

Y

Russekro i morgen, men jeg hopper over det. Jeg har ikke bestilt russeklær enda, usikker på om jeg i det hele tatt gidder å bli russ. Sikkert morsomt for de som blir da.

Lenke til kommentar

Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det!

Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES.

Skal du beholde NES'en ?

Skal fikse den regner jeg med, har ikke sett den enda, men regner med at det er noen dårlige punkt eller strømforsyningen som er gåen

Lenke til kommentar

Rommet mitt er så upraktisk til sex har jeg funnet ut.. Senga knirker noe jææævlig, sofaen er kort, det ene bordet er for lavt nede og det andre for høyt oppe. Bah.

Gulvet, opp mot veggen endeløse muligheter hvis man først vill :)

Hyller i veien og murvegg.. Gulvet kan fungere, bra jeg støvsugde i dag.

Jeg fant foresten en halvåpnet pakke lovehearts under senga i dag, jeg har ikke spist lovehearts siden.. Jul. De smakte godt, da.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...