Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvorfor være usosial på LAN når man kan være usosial hjemme? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 det er noen hundre folk her da Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 En eller annes "Sirius" driver å rapper her. Kanskje 30 stykk som står forran ved scenen For det meste jenter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet. Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det! Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 En eller annes "Sirius" driver å rapper her. Kanskje 30 stykk som står forran ved scenen For det meste jenter. De har plukket en artist fra bunnen av bøtta med andre ord. Han var sikkert billigst Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Så lite respons fra publikum, syns nesten synd på ham Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nesjda, han syns sikkert det er greit å få litt scene erfaring. Kanskje han betalte selv for å få opptre. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Laste ned Liker å støtte de som lager praktverk. Uansett drar nå. Da var man tilbake. Mye kult å kjøpe i butikken. Endte opp med House s5 og Breaking Bad s2. Faen fikk den nostalgia-trippen når jeg tok toget forbi den gamle barneskolen min. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dra på russekro siden det er eneste gangene det er noe sted med 18-år på byen her? Y/N Y Russekro i morgen, men jeg hopper over det. Jeg har ikke bestilt russeklær enda, usikker på om jeg i det hele tatt gidder å bli russ. Sikkert morsomt for de som blir da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er koselig å tenke tilbake på ungdomsskolen i bygda fra 1990-1993. Jeg hadde det ikke fælt på noe som helst vis "Videospill" var fortsatt noe de fleste ikke hadde, og det var kult. Endret 12. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det! Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES. Skal du beholde NES'en ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nå begynner jeg å bli lei av å være på skolen! Vært her siden 11:30 og ingen antydninger til å dra hjem enda. Stenger jo 00:00, så må jo ut før det, men skal opp tidlig i morra også (var oppe 7:30 i dag), så hadde vært digg å kunne dra hjem og få i seg noe mat og sove. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvorfor i alle dager er du på skolen enda? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan du bare slutte å drive med ting du ikke kan! vent på at jeg kommer på besøk så skal jeg hjelpe deg å fikse det! Skal foresten hente en ny N 64 selv i morgen og muligens en defekt NES. Skal du beholde NES'en ? Skal fikse den regner jeg med, har ikke sett den enda, men regner med at det er noen dårlige punkt eller strømforsyningen som er gåen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Red alert!!! Hepp! Åssen går det med moroklumpene mine? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det bare meg som tenkte "MENSEN? HVOR?!" når du sa Red Alert? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Rommet mitt er så upraktisk til sex har jeg funnet ut.. Senga knirker noe jææævlig, sofaen er kort, det ene bordet er for lavt nede og det andre for høyt oppe. Bah. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Red alert!!! Hepp! Åssen går det med moroklumpene mine? Prøver å få gjort litt med pc prosjektet mitt, men er ikke så lett når man er avhenging av diskusjon.no Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Rommet mitt er så upraktisk til sex har jeg funnet ut.. Senga knirker noe jææævlig, sofaen er kort, det ene bordet er for lavt nede og det andre for høyt oppe. Bah. Gulvet, opp mot veggen endeløse muligheter hvis man først vill Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Rommet mitt er så upraktisk til sex har jeg funnet ut.. Senga knirker noe jææævlig, sofaen er kort, det ene bordet er for lavt nede og det andre for høyt oppe. Bah. Gulvet, opp mot veggen endeløse muligheter hvis man først vill Hyller i veien og murvegg.. Gulvet kan fungere, bra jeg støvsugde i dag. Jeg fant foresten en halvåpnet pakke lovehearts under senga i dag, jeg har ikke spist lovehearts siden.. Jul. De smakte godt, da. Endret 12. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg