Tunky Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Håper det blir en Oslo-tur på meg også neste helg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 På vei til oslo så viss noen har lyst på overnattings besøk, så er det bare å sende PM.(no dicks) Du har planlagt en Oslotur uten å planlegge overnattingsbesøk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dra å kjøpe en dvd nå eller i morgen? Hvis jeg drar nå, kan jeg se i kveld. Hvis jeg drar i morgen slipper jeg å dra meg ut av senga... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva med å laste ned? Nei, det er ikke lov. Kjøp nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Laste ned Liker å støtte de som lager praktverk. Uansett drar nå. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Knewt: Linken på signaturen din (til musikkbloggen) funker ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Knewt: Linken på signaturen din (til musikkbloggen) funker ikke. Oi, crap. Har forøvrig glemt at jeg drev blogg en stund, så den er ikke oppdatert på, tja... LENGE. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mmm, nakkekoteletter med ost. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Pinup: fiksa det nå Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mmm! Speilegg og eggerøre etter trening! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Broren min skal starte med "reisejobb" oppe i lottobygda Verdal på Mandag, hvordan er egentlig det stedet? Tjæ, er vel greit nok der. Har ikke vært der så himla mye men man overlever vel like greit der som andre steder. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dra på russekro siden det er eneste gangene det er noe sted med 18-år på byen her? Y/N Mulig det kan bli noe rart med tanke på at jeg har gått på skole med sikkert halvparten. Samtidig så er det en av de få mulighetene til å studere menneskearten for tiden. Med mindre du regner med rovdyrene som er innom på jobb. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Russekro er nok bra å dra på. Var innom ei russekro når jeg var i militæret. Var mye kåte jenter der, som "hoppet" på militærgutta. ... sant skal sies, militærgutta løp jo etter jentene og da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vurderer om jeg skal på kino til uka og se den Cornelis filmen, ser ganske lik ut som Johnny Cash-filmen for noen år tilbake Og den filmen digga jeg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dra på russekro siden det er eneste gangene det er noe sted med 18-år på byen her? Y/N Mulig det kan bli noe rart med tanke på at jeg har gått på skole med sikkert halvparten. Samtidig så er det en av de få mulighetene til å studere menneskearten for tiden. Med mindre du regner med rovdyrene som er innom på jobb. Y. It's phun. Var på en for noen uker siden, gleder meg til russetiden Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dra på russekro siden det er eneste gangene det er noe sted med 18-år på byen her? Y/N Mulig det kan bli noe rart med tanke på at jeg har gått på skole med sikkert halvparten. Samtidig så er det en av de få mulighetene til å studere menneskearten for tiden. Med mindre du regner med rovdyrene som er innom på jobb. Y. It's phun. Var på en for noen uker siden, gleder meg til russetiden +1 Skulle vært på en selv, om det ikke var for en viss bihulebetennelse. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Joda, men jeg var jo på en del i fjor, da jeg faktisk var russ Vi får se, skal være en på onsdag (det er aldri andre enn russen som er der siden det er hverdag) Jeg kjenner faktisk noen i det årskullet, så kanskje jeg må mase litt på at de skal ta seg en tur på byen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Noen her som er på FredrikstadLAN her? :] Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Noen her som er på FredrikstadLAN her? :] LAN hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg