Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du jeg heller bør drikke Drambui eller Larsen f.eks? ;)

Larsen er for alkiser som tror de er sofistikerte bare fordi de drikker fransk vare. Det er mange bedre varianter der ute.

er man mann drikker man kun konjakk.

Nei, man drikker skotske single malts.
Lenke til kommentar

Nederst, står "valgmuligheter for emne". Men den laga bare en HTML-fil med forumoversikt på likevel. Boooring.

Ah, kult. Man kan laste ned et word dokument da, men jeg aner ikke hvor mange sider av denne tråden som ble lastet ned.

Lenke til kommentar

Holy crapfuck til rot.

Nå kommer en pakke med express, den må jeg ta imot, men samtidig skal den sendes tilbake til avsender (skjønnte ikek det, han sa at han ikke bare kunne ta den direkte tilbake, måtte arrangere pickup)

Og i tillegg skal ikke jeg måtte betale avgiftene osv. det skal virkelig nettbutikken som klarer å sende tingene får ta seg av. (og hvordan ordner man det)

Så til slutt har den originale pakken de sendte for 17 dager siden dukket opp i tollen, denne er enklere å returnere, men denne pakken har faktisk de gjenstandene jeg har lyst på i seg. I motseting til den som kom med express, som bare har få gjenstander siden resten av de jeg hadde kjøpt var utsolgt -__-

Edit: de sendte expresspakka siden den origiale pakken var "rota bort" underveis. Og de sendte expresspakka med mindre enn halvparten av originalorderen, jeg sa ifra 2 timer etter jeg fikk beskjed at den originale pakken var borte at det ikke var interresant å få erstatning, men da var den sendt alt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...