Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud, det er en uting å ta med seg søss (blond prinsesse på 18) på shopping. Vi ble enige om at denne gangen skulle vi finne noe til meg, men som vanlig endte det opp med masse til henne og et par sko til meg. Skjer hver gang.

 

Men, men. Skoa var da ålreit i det minste.

Og jeg fikk sneket inn en muffin, en fanta og ei god bok inn i mellom rushet fra klesbutikk til klesbutikk for jenter (hvor jeg følte meg maks ukomfortabel, særlig siden folk så rart på meg)

Lenke til kommentar

*gjesp*

 

Da skal jeg ikke på jobb før på torsdagen. Kjenner jeg kunne ha godt av ei pause nå...er fordeler med å jobbe som assistent er at du velger selv om en vil ta vakter eller ikke.

Tror jeg skal lage meg noe i kveld, bake boller eller.noe slikt..kjenner jeg kunne trenge å gjøre noe konstruktivt :roll:

 

Hur har folket det ellers?

Lenke til kommentar

Og DER fikk SasaB 750,- i gavekort hos Bokklubben :) Gud så bedre jeg følte meg... Denne ferien har vært konge. Hvile, hvile, null skolestress og nå dette gavekortet.

 

I tillegg til alt er jeg nesten kvitt mitt savn for hun som tok hjertet mitt med seg... Og en vennine sa at hun sorger.

 

SasaB er sikkelig glad i dag *finner fram "Always Look on the Bright Side of Life"*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...