Gjest medlem-1432 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er et felt "Last opp CV*". Altså, CV trengs. Positive egenskaper.. jeg klarer ikke å finne de om meg selv.. Vel CV er tidligere arbeidserfaring. Navn på bedrift og tidsperiode du var annsatt. Positive egenskaper, bare å skrive noe greier det, du er pliktoppfyllende, ansvarsfull, ærlig, utadvent og slike ting. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg liker ikke å skrive CV.. 100 kr til den som skriver en for meg, og jeg får jobben. Haha, yeah right. Men skriv en cv takk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hva med å legge ved en oversikt over hvor (enormt) mye penger du personlig har brukt på McDonalds det siste året? På den måten viser du at du har utrolig god innsikt i menyen, og hvordan ting skal være. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du har fått med deg at søknad og cv er to forskjellige ting? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det noen her som har nummeret til Bazukh? i så fall send meg PM. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hva med å legge ved en oversikt over hvor (enormt) mye penger du personlig har brukt på McDonalds det siste året? På den måten viser du at du har utrolig god innsikt i menyen, og hvordan ting skal være. Det er ikke så mye da Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det noen her som har nummeret til Bazukh? i så fall send meg PM. Skal du sende MMS med såret ditt nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Skal du sende MMS med såret ditt nå? Nei, det ser så bra ut i dag så det gidder jeg ikke. Fikk fjerna den verste betennelsen med grønnsåpe.Grunnen til at jeg vil ha nummeret hennes er at hu skulle reise til Bergen og det er altfor lenge siden jeg har pilsa med henne nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det noen her som har nummeret til Bazukh? i så fall send meg PM. You got PM! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvilken betennelse er det du har og annbefalte legen deg grønnsåpe? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 I dag fant jeg ut at jeg har jamma med kakmadafakka :O Whoa! Hvor og hvordan? :o Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Melk. Utgått på dato? 21.oktober. Nam. hva er det for noe, de fleste ting kan spises måneder etter utgått dato *edit* så melk først nå >_> Endret 12. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ^Gjelder ikke det hovedsaklig "best før"-produkter? Melk er vel et "siste forbruksdag"-produkt? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Penicillin smaker skikkelig dritt, rett og slett. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jobber med en fuckings historiefremføring. Skal på skolen imorgen, sov ikke natt til idag - og blir <4 timer søvn i natt. Hva skal det bli av meg? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jobber med en fuckings historiefremføring. Skal på skolen imorgen, sov ikke natt til idag - og blir <4 timer søvn i natt. Hva skal det bli av meg? Penicillin smaker skikkelig dritt, rett og slett. noshit, bruk kondom neste gang 2 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jobber med en fuckings historiefremføring. Skal på skolen imorgen, sov ikke natt til idag - og blir <4 timer søvn i natt. Hva skal det bli av meg? Du kan joine meg og hjelpe Tonje med å bli høyere? Penicillin smaker skikkelig dritt, rett og slett. noshit, bruk kondom neste gang Will do Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jobber med en fuckings historiefremføring. Skal på skolen imorgen, sov ikke natt til idag - og blir <4 timer søvn i natt. Hva skal det bli av meg? Du kan joine meg og hjelpe Tonje med å bli høyere? Haha, lo når jeg så posten. Joiner lett. Men først må jeg skrive om hvordan kulturen var i norge fra år 1000-1400. Elsk <3 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ^Gjelder ikke det hovedsaklig "best før"-produkter? Melk er vel et "siste forbruksdag"-produkt? godt mulig, jeg pleier kun å se på datoen i seg selv og ikke hvordan det står best før/siste forbruksdag Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du kan joine meg og hjelpe Tonje med å bli høyere? Haha, lo når jeg så posten. Joiner lett. Men først må jeg skrive om hvordan kulturen var i norge fra år 1000-1400. Elsk <3 Høres herrrlig ut. Men drit i å logg av facechat da. : )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg