Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Er bare usikker på om det vil bli til det bedre uansett. Profilen feks. synes jeg var bedre før.

Alt du har skrevet på profilen er borte jo :O sikkert bare en midlertidig feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

‎1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, knekt, dame, konge, ess... Ka i det innerste hælvete e det som feiler dette demonbestatte nettverket, måtte den faens tullingen som laget møkka få kolera og pest. Nå har jeg slitt med møkka lenge, forsvinner og helvete, jeg har tryglet, bannet og truet det på livet. Alt jeg har oppnådd er og kaste bort t...id, dra på meg ett gryende hjerteinfarkt og blitt mange ganger galere enn jeg noen gang har vært.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

‎1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, knekt, dame, konge, ess... Ka i det innerste hælvete e det som feiler dette demonbestatte nettverket, måtte den faens tullingen som laget møkka få kolera og pest. Nå har jeg slitt med møkka lenge, forsvinner og helvete, jeg har tryglet, bannet og truet det på livet. Alt jeg har oppnådd er og kaste bort t...id, dra på meg ett gryende hjerteinfarkt og blitt mange ganger galere enn jeg noen gang har vært.

Jeg er glad jeg har nettverk som fungerer, og skulle det ikke fungere bruker jeg bare mobilen som moodem til jeg gidder å fikse det/det fungerer igjen

Lenke til kommentar

Er vel tilfeldigvis ikke nextgentel?

Lenke til kommentar

Problemet er faen meg at det har tendens til å forsvinne litt hver dag. Ser faen meg ut som det er bare pcen min som har det problemet, da nettet plutselig forsvinner. Men forsvinner faen i svartes jomfru maria på andre enhter, eller andre pcer. Bortsett fra at avogtil krasjer også trådløsen, så en må restarta fanskapet.

Lenke til kommentar

Ingen som likte bissevovven jeg postet? :(

Joooooo! :D

Leonbergere er så skjønne. :love:

Gøye å bade med også. De svømmer sinnsykt bra for de har så breie poter. Husker jeg pleide å henge meg på ryggen til en jeg og eksen tok vare på en stund. Den dro lett en voksen mann i vannet.

Krever litt mye pelsstell da. Men i leonberger-miljøet så er det visst en del som bruker å shave dem en gang i året og bruke pelsen til å lage tråd som de strikker med. Lukter visstnok våt bikkje når man tar de klærne ut av vaskemaskina av en eller annen grunn. :p

Lenke til kommentar

Er bare usikker på om det vil bli til det bedre uansett. Profilen feks. synes jeg var bedre før.

Alt du har skrevet på profilen er borte jo :O sikkert bare en midlertidig feil.

Ja, håper virkelig det. Om en moderator ser dette innlegget (Runar er jo stadig innom) hadde det vært fint med et svar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...