Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Er det bare hos meg at smileys som egentlig skal bevege seg står stille eller merker dere det og?

eller kanskje meteorolog. :D

En fantasijobb med andre ord...

Ingen av smileyene vises hos meg.. med mindre man taster de inn manuelt da.

Lenke til kommentar

Faen som jeg hater å ringe. Helvetes telefonskrekk.

Har samme problem. Mister totalt fokus når jeg snakker i telefon. Husker ikke hva som ble sagt og har problemer med å få med meg det som sies.

Gikk innom en psykolog pga det, men han sa bare han aldri hadde hørt om det og ba meg sjekke hørselen min.

Men hørselen min er upåklagelig, og jeg hører bedre enn de fleste av mine venner. Problemet mitt er å skille stemmene fra støyen. Altså et eller annet med filteret mitt som ikke fungerer.

Psykologen mente det kanskje kunne være psykisk, pga det handler om å fokusere på stemmer og ikke alt rundt. Konsentrere seg.

Har forsåvidt samme problemet i biler, busser, annen transport som bråker, på kafeer og andre steder det er mye støy. Veldig irriterende når alle andre forstår hverandre og får med seg hva som blir sagt, mens jeg sitter det som er spørsmålstegn og må be de gjenta ting hele tiden.

Lenke til kommentar

Bihulebetennelse. Svææært dårlig timing, med tanke på at jeg skulle hatt særemnefremføring i dag og biologifremføring i morgen. Har fortsatt ingen vurdering i biologi, og vi er på det fjerde kapittelet. What to doo.

(Jeg har også telefonskrekk, måtte få damen bak skranken hos legen i dag til å ringe etter taxi for meg.)

Lenke til kommentar

Faen som jeg hater å ringe. Helvetes telefonskrekk.

Har samme problem. Mister totalt fokus når jeg snakker i telefon. Husker ikke hva som ble sagt og har problemer med å få med meg det som sies.

Gikk innom en psykolog pga det, men han sa bare han aldri hadde hørt om det og ba meg sjekke hørselen min.

Men hørselen min er upåklagelig, og jeg hører bedre enn de fleste av mine venner. Problemet mitt er å skille stemmene fra støyen. Altså et eller annet med filteret mitt som ikke fungerer.

Psykologen mente det kanskje kunne være psykisk, pga det handler om å fokusere på stemmer og ikke alt rundt. Konsentrere seg.

Har forsåvidt samme problemet i biler, busser, annen transport som bråker, på kafeer og andre steder det er mye støy. Veldig irriterende når alle andre forstår hverandre og får med seg hva som blir sagt, mens jeg sitter det som er spørsmålstegn og må be de gjenta ting hele tiden.

Det er vel strengt tatt ikke samme problem. :p Jeg sitter der bare med en isklump i magen og svetter i håndflatene når jeg sitter i telefonen med folk utenom jobb. Når jeg ringer via arbeid (dvs, når jeg ringer som "Geir fra IT") går alt fint, men straks det er privatsamtaler... uff...

aldri helt forstått det med telefonskrekk. hva er grunnen bak det?

Jeg tror det kommer av at Politiet ringte meg opp og sa at hvis jeg og kompisene mine ikke sluttet å tulleringe, så kom de og tok telefonen vår.

*edit*

Jeg gikk på barneskolen!

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Ringer til alt og alle uten å bry meg noe større om det, litt skeptisk når jeg skal ringe til "ting" ( support, offentlige ting osv.) men det har blitt mye bedre etter at jeg fikk denne jobben.

Det er "ting" jeg sliter med. Ringe banken eller andre slike ting. Blæh.

Mye enklere å svare jobbtelefonen med "Geir fra IT her".

Lenke til kommentar

Det jeg er redd for er privatsamtaler mest, men også tjenestesamtaler. Ang. privatsamtaler så er det bare det at jeg er redd for at det skal bli kleint rett og slett. Spørs såklart hvem som ringer, men om det ikke er noen av mine nærmeste, lar jeg ofte vær å ta den også sender jeg meld og skriver: "Du ringte?" Da svarer de som oftest på melding tilbake. :)

Trøstespiser klementiner, er oppe i min ellevte nå.

Lenke til kommentar

Ringer til alt og alle uten å bry meg noe større om det, litt skeptisk når jeg skal ringe til "ting" ( support, offentlige ting osv.) men det har blitt mye bedre etter at jeg fikk denne jobben.

Det er "ting" jeg sliter med. Ringe banken eller andre slike ting. Blæh.

Mye enklere å svare jobbtelefonen med "Geir fra IT her".

Da er vi på samme nivå, er værre imens det ringer imo så fort de tar telefonen går det liksom greit.

Gruet meg SYKT til å snakke med forsikring skapet her om dagen ( jobbsammenheng) der var rimelig kleint

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...