Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fillern. Nå er det gjort. Skulle egentlig spare paien til i kveld og ta den til en film med noen kompiser, men jeg måtte jo så klart smake. Kommer aldri til å greie å slutte.

Du som har laget?

Se:

Tror jeg har møtt den snilleste personen på jorden. Hun hjalp meg i førsteklasse og fant ut av søvnproblemene mine. Takket være det kunne jeg fortsette på skolen. Og nå som hun slutter takker hun meg og bakte en blåbærpai til meg. Jeg er forvirret.

Er ikke bare banditter som jobber på denne skolen. Det kjipe er at hun slutter nå så da er det vel bare banditter igjen.

Lenke til kommentar

@Bytex: Kan digges.

Tror aldri jeg har spammet forumkaféen så hardt før. Er det en forkortelse for "Den nye forumkaféen"? Det er tungvindt å skrive. DNFK?

Edit: Fler enn meg som føler det kunne vært digg med en "hurtig-redigering", akuratt som "hurtigsvar" (eller hva nå den funksjonen heter?). Stress å loade en helt ny side hver gang.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Av ren nyskjerrighet: Hvor gammel er denne jenta Aleks? Og hvor gammel er du? Om dere er jevnaldrede så kan det forklare en hel del.

Ikke jevnaldrende i det hele tatt. Hun jobber jeg er student. Tipper hun er i sene 30 årene. Gift er hun og så det ligger ikke noe der.

Lenke til kommentar

Ahh, ok.

Jeg sliter forøvrig også en del med søvnen min. Problemet mitt er dog at jeg sover for mye. Det er jo et søvnproblem det også. Kan sove 15 timer i strekk, hver dag hele uka - no problem. Og det er veldig vanskelig å ha en jevn rytme, da jeg plutselig en dag sover 7 timer lenger enn jeg burde. Like dritt å forsove meg hver gang... så ser jeg på klokka for å finne ut at "Åjaaaa, forsov meg med... SYV TIMER! Skolen er ferdig allerede den nå ja. Kult".

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Kanskje hun foretrekker unge pjokker?

Hun er religiøs også.

Ahh, ok.

Jeg sliter forøvrig også en del med søvnen min. Problemet mitt er dog at jeg sover for mye. Det er jo et søvnproblem det også. Kan sove 15 timer i strekk, hver dag hele uka - no problem. Og det er veldig vanskelig å ha en jevn rytme, da jeg plutselig en dag sover 7 timer lenger enn jeg burde. Like dritt å forsove meg hver gang... så ser jeg på klokka for å finne ut at "Åjaaaa, forsov meg med... SYV TIMER! Skolen er ferdig allerede den nå ja. Kult".

Hørt med en lege om det?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Kanskje hun foretrekker unge pjokker?

Hun er religiøs også.

Katolsk? :whistle:

Ahh, ok.

Hørt med en lege om det?

Nei, men vurderer det sterkt. Går kraftig utover fraværet mitt, noe som er uønskelig. Da det igjen går utover karakterer, som igjen går utover motivasjon, som igjen går utover generelt humør.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...