Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Som noen her har fått med seg, så kutta jeg meg i går, dette gjør egentlig litt over snittet vondt, men jeg er av natur, en som "nekter" å ta noen form for piller,- med mindre det er vitaminbjørner(som jo ikke er piller i den forstand).

Uansett, vurderer å ta meg en paracet nå, er dette lurt, eller burde jeg bare kjøre mitt løp, og gi faen for å ikke "bli vandt" med å ta de om kvelden så lenge jeg har en føkka finger?

Ønsker helst svar fra de her inne som tar piller nokså vanlig (ikke noe ille til dere, whatever works, og som ikke ødelegger er bra;)).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som noen her har fått med seg, så kutta jeg meg i går, dette gjør egentlig litt over snittet vondt, men jeg er av natur, en som "nekter" å ta noen form for piller,- med mindre det er vitaminbjørner(som jo ikke er piller i den forstand).

Uansett, vurderer å ta meg en paracet nå, er dette lurt, eller burde jeg bare kjøre mitt løp, og gi faen for å ikke "bli vandt" med å ta de om kvelden så lenge jeg har en føkka finger?

Ønsker helst svar fra de her inne som tar piller nokså vanlig (ikke noe ille til dere, whatever works, og som ikke ødelegger er bra;)).

Kommer an på om det er så vondt at du ikke får sove. Hvis det ikke er det, så burde du heller bandasjere såret og sove.

Lenke til kommentar

Kommer an på om det er så vondt at du ikke får sove. Hvis det ikke er det, så burde du heller bandasjere såret og sove.

Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er smerten, eller tankene som gjør at jeg ikke får sove.

Fingeren er bandasjert og lagt på mye rart hos legevakta, så det regner jeg med er fikset bra nok! :p

Lenke til kommentar

Fy faen for en natt. Skulle gå å lufte Tiny i natt så møtte jeg på purken, de mente at jeg tydeligvis hadde tatt dop noe jeg ikke har. Ble kjørt til A hus for blodprøve mens Viking har brutt seg inn i min leilighet å henta bikkja min. Måtte cashe ut 1000 spenn for bikkja + over 2000 for ny lås. Latterlig at jeg må cashe ut.

Så er bittelitt fucked økonomisk den her måneden.

Lenke til kommentar

Fy faen for en natt. Skulle gå å lufte Tiny i natt så møtte jeg på purken, de mente at jeg tydeligvis hadde tatt dop noe jeg ikke har. Ble kjørt til A hus for blodprøve mens Viking har brutt seg inn i min leilighet å henta bikkja min. Måtte cashe ut 1000 spenn for bikkja + over 2000 for ny lås. Latterlig at jeg må cashe ut.

Anmeld det!

Lenke til kommentar

Seriøst? Der skjønner jeg godt at du blir provosert av. Hva var grunnlaget til at de trodde du hadde tatt dop?

Lenke til kommentar

Pillepraten er på plass igjenn. Nå blir Slimda så glad. :love:

Jippy.

Finnes jo en ignorer bruker knapp så er ikke synd i han.

Ikke gøy å ignorere halve kafeen heller da.

Pille Pille Pille Pille Pille Pille Pille Pille. Akohol Alkohol Akohol Alkohol Akohol Alkohol Akohol Alkoho.

Tror du Slimda blir glad nå ?

I know where you live.
Lenke til kommentar

Du har jo kraftig grunnlag. Men det bli vel bare henlagt. Du kan vel prøve å kreve en erstatning, dersom blodprøven ikke er positiv og viser at du ikke har tatt dop.

Jeg ville uansett gått til avisen med det. Lokalaviser elsker sånt. De har jo ikke så veldig mye annet å skrive om (sett storbynatt? "Politibil ungikk kollisjon!" "Kraftig vinn knakk grener" osv osv. Latterlig hvor lite folk har å skrive om)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...