Stoddart Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jah, ble en halvtime på dass og litt spying før jeg kom meg på legevakta -.- øsj Du måtte sy ? Nei, de mente at jeg hadde tatt så mye av, og inntill neglen at det lureste var å presse den ned og satse på å at det grodde,- det var helt jævlig å kjenne, at de dyttet ned det jeg hadde kuttet "opp", og at det vrei seg der det satt fast. Tok forresten bilde, ser ut som et mislykket forsøk på å kutte seg selv Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fyr laus, Lars.Såret mitt har blitt godt og guggete nå. Har klemt ut masse gult to ganger i dag. Kneet er ca. dobbelt så stort som det andre og klør bra. Jeg vil se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg vil se. Du kan se om noen dager. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lure på hva som skjer visst man snårter en Sobril?? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lure på hva som skjer visst man snårter en Sobril?? blir du ikke ganske fin av dem når man tar de på vanlig måte? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Unnskyld, det var ikke meningen du er tilgitt for denne gangen. Nei, de mente at jeg hadde tatt så mye av, og inntill neglen at det lureste var å presse den ned og satse på å at det grodde,- det var helt jævlig å kjenne, at de dyttet ned det jeg hadde kuttet "opp", og at det vrei seg der det satt fast. Tok forresten bilde, ser ut som et mislykket forsøk på å kutte seg selv Au au! En liten del av meg vil se det bildet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lure på hva som skjer visst man snårter en Sobril?? Burde jo funke. Oxazepam blir tatt opp gjennom alle slimhinner. Men oralt inntak har høyere opptak.Høyest opptak (97%) har rektalt opptak. Du kan knuse noen og blande i litt smør. Så former du det som en stikkpille og legger det i kjøleskapet til det er hardt. Da er det bare å dra ned buksa og kjøre den inn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Pillepraten er på plass igjenn. Nå blir Slimda så glad. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Ser ikke så ille ut på bildet da, av den enkle grunn at jeg blødde mye senere også, men da var kompisen min allerede i gang med å vaske gulvet Såret synes heller ikke, så med mindre man ikke tåler noe blod så er bildet... nesten normalt. Endret 10. november 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Såret mitt har blitt godt og guggete nå. Har klemt ut masse gult to ganger i dag. Kneet er ca. dobbelt så stort som det andre og klør bra. Jeg vil se. Kinky. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) No pix EDIT: Ah se der ja, heeeerlig Ja jøss Endret 10. november 2010 av Bimmerfan Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lure på hva som skjer visst man snårter en Sobril?? Burde jo funke. Oxazepam blir tatt opp gjennom alle slimhinner. Men oralt inntak har høyere opptak.Høyest opptak (97%) har rektalt opptak. Du kan knuse noen og blande i litt smør. Så former du det som en stikkpille og legger det i kjøleskapet til det er hardt. Da er det bare å dra ned buksa og kjøre den inn. Faen heller om noe skal inn i min rompe Akutt teamet er på vei hit snart å vil ikke bli busta med at jeg prøver å putte ting i rompa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så heldigvis ikke selve kuttet der nei, men huff var litt blod der ja. Potetskreller sier du. Må være forsiktig vet du! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Pillepraten er på plass igjenn. Nå blir Slimda så glad. Finnes jo en ignorer bruker knapp så er ikke synd i han. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så heldigvis ikke selve kuttet der nei, men huff var litt blod der ja. Potetskreller sier du. Må være forsiktig vet du! Det værste var at jeg hadde nok poteter, og kompisen min sa at om jeg tok med fler nå, så kom vi til å slite med å få plass til røra (risk) i bollen... mens jeg sa at jeg tar denne fordi jeg er så godt i gang, bare se... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Pillepraten er på plass igjenn. Nå blir Slimda så glad. Pille Pille Pille Pille Pille Pille Pille Pille. Akohol Alkohol Akohol Alkohol Akohol Alkohol Akohol Alkoho. Tror du Slimda blir glad nå ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Forumet skrus av om ca. 10 minutter! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Typisk da, at det skjer på siste runde, eller potet da. Dette bringer fram minner. En eks, og jeg sto å lagde mat. Kuttet meg ganske bra opp, og alt han sa var "ikke søl blod på maten!!" Takk for omtanken , dust. Pillepraten er på plass igjenn. Nå blir Slimda så glad. Pille Pille Pille Pille Pille Pille Pille Pille. Akohol Alkohol Akohol Alkohol Akohol Alkohol Akohol Alkoho. Tror du Slimda blir glad nå ? Ja nå blir han superglad Forumet skrus av om ca. 10 minutter! Grøss og gru hva skal man da ta seg til?? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 God natt alle sammen! Gidder ikke å logge på etter forumet er blitt oppdatert, venter til imorgen med å sjekke det. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hehe, jeg klarte å holde meg rolig, litt overrasket over det Gikk rolig til badet, men det var så vondt at jeg ikke turte gjøre noe, sto der og lot blodet renne, før jeg fikk kompisen min til å fiske frem mob. og ta bilde (man må jo ha et minne ) også ba jeg han finne nummer til legevakta (better safe than sorry), også ringe mutter'n så ikke hu plutselig får sjokk mens jeg satt meg ned for å spy... Menmen, nå har jeg gjort dette også... ta er 2 av 10 fingre tatt, 8 igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg