Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Meh, jeg har med vilje unngått å prøve meg på den på noen av charsa mine.

Dessuten, rep med piratene og DM forsvinner jo i 4.03a, så ...

Større sjanse for at jeg gjør del 2 av elemental invasion-saken.

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Shan'dralar (Dire Maul) forsvinner, også fra achievementet. Bloodsail Buccaneers vil være mulig å få rep med i Cataclysm.

Kilde

Aha. Da er jeg feilinformert.

Oh well, jeg har egentlig aldri sjekka det ut noe særlig.

Folk vet jeg er insane, trenger ikke en tittel som beviser det. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk fysisk vondt når jeg leste at du skrev "lakt", Gypsy. :p

Det er et tricky ord, ok, huff. Nesten like ille som interesangt. :hmm: Verste ordet som er, jeg veit det er feil(?) men husker aldri hvordan det staves.

interessant.

interesse + sant = interessant.

Aha. Da er jeg feilinformert.

Oh well, jeg har egentlig aldri sjekka det ut noe særlig.

Folk vet jeg er insane, trenger ikke en tittel som beviser det. ;)

Ikke særlig feilinformert. Det kom ut i dag. :)

TRENGER jo ikke titler i det hele tatt... Men kjekt å ha, syns jeg.

Lenke til kommentar

Det er da ingenting Stoddart? Prøv å hogg deg selv i skinnleggen med en øks, da skal du se kjøttsår.

Hah, fingertuppen. :tease:

Hah, jeg holder meg langt unna en øks, når jeg klarer det med en potetskreller :p

For meg er vel dette det vondeste jeg har gjort mens jeg var ved bevissthet :p Fikk brudd på hodeskallen og hjerneblødning for noen år siden, men da svimet jeg av, heldigvis.

Lenke til kommentar

Jaså, det kom ut i dag ja ... Likevel. Vanligvis sjekker jeg MMO-champion og forum daglig, men de siste ukene har det vært mer care og jeg har vært mer interessert i å spille xbox med mine IRL-venner.

Siden de kommer inn døra på rommet mitt hver gang jeg fyrer opp WoW og spør om jeg heller ikke vil gjøre noe med dem.

Litt irriterende. Som om de har en sensor eller noe.

Lenke til kommentar

Jaså, det kom ut i dag ja ... Likevel. Vanligvis sjekker jeg MMO-champion og forum daglig, men de siste ukene har det vært mer care og jeg har vært mer interessert i å spille xbox med mine IRL-venner.

Siden de kommer inn døra på rommet mitt hver gang jeg fyrer opp WoW og spør om jeg heller ikke vil gjøre noe med dem.

Hææ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hah, jeg holder meg langt unna en øks, når jeg klarer det med en potetskreller :p

For meg er vel dette det vondeste jeg har gjort mens jeg var ved bevissthet :p Fikk brudd på hodeskallen og hjerneblødning for noen år siden, men da svimet jeg av, heldigvis.

Ja men det er sant det, er for jævlig å kutte seg i fingertuppen. Har prøvd det selv. var på jobb, og hadde nettopp fått en splitter ny papp kniv, som jeg skulle feste i en slik snor på buksa. Jeg plagdes, kniven glapp og kuttet dypt i fingeren. Fy søren som det blødde. Jeg ble helt kvalm og svimmel og måtte bare sette meg ned før jeg falt om. :cry:

Lenke til kommentar

Liker ikke :( Vintern kom altfor fort! Nå er det faen meg 5 cm snø attpåtil...

Pingle! Hadde 20cm her :cool:

Ække du på Steinkjer?

Eller, det sner kanskje mer oppi der hvor du bor enn her nede i kuldehullet kalt Gubb. :p

Hææ?

WoW.

Ang. det å kutte seg i fingern, så er det jævlig, sant det, ikke som øks i leggen e.l., men det blir annerledes likevel.

Ta f.eks. papercuts. Det er jo ganske minor, men likevel.

Evt. å kutte seg på hermetikkbokser når man lager middag.

Skarpe kanter på de jævlene. Dypt var det også.

Så jeg svimte av og svei middagen min. :p

edit: Typo

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...