Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ai, hvordan er det mulig å klare å kutte seg så jævli, så deler av fingertuppen blir løs... Også med en potetskreller... faen asse.

Den fikk jeg faktisk vondt av å lese. Minner meg om når jeg kuttet foten i et basseng, en slik firkant. Som en mega potetskreller. Da fløt blodet, for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Den fikk jeg faktisk vondt av å lese. Minner meg om når jeg kuttet foten i et basseng, en slik firkant. Som en mega potetskreller. Da fløt blodet, for å si det mildt.

Husker på barneskolen da vi hadde svømming og en kar hoppet fra 3 meteren og traff en av disse metalltrappene som man klatrer ut av bassengen med. Fy f**n det så vondt ut.

Edit: Fjernet en quote

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Meh, jeg har med vilje unngått å prøve meg på den på noen av charsa mine.

Dessuten, rep med piratene og DM forsvinner jo i 4.03a, så ...

Større sjanse for at jeg gjør del 2 av elemental invasion-saken.

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Shan'dralar (Dire Maul) forsvinner, også fra achievementet. Bloodsail Buccaneers vil være mulig å få rep med i Cataclysm.

Kilde

Lenke til kommentar

Ai, hvordan er det mulig å klare å kutte seg så jævli, så deler av fingertuppen blir løs... Også med en potetskreller... faen asse.

Er ganske vondt også, er noen timer siden, men vondt er det, og det blødde ja, ble en stripe med blod fra kjøkken og til badet, og en rød vask, jeg har ikke blødd så mye før jeg... 2 uker med bandasje, teip og pads. Det var den svømmetreningen...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg fikk fysisk vondt når jeg leste at du skrev "lakt", Gypsy. :p

Det er et tricky ord, ok, huff. Nesten like ille som interesangt. :hmm: Verste ordet som er, jeg veit det er feil(?) men husker aldri hvordan det staves.

Husker på barneskolen da vi hadde svømming og en kar hoppet fra 3 meteren og traff en av disse metalltrappene som man klatrer ut av bassengen med. Fy f**n det så vondt ut.

Edit: Fjernet en quote

Herlig! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...