Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva da hvordan spill?

Battlefield bad company 1 og 2 eller Dragon age.

Dragon Age!

Dragon Age!

Dragon Age!

Mangler 10 Achievements i spillet nå, så har jeg tatt ALT!

Har aldri prøvd det før, har hørt mye skryt om det spillet.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Om den traff et ømt punkt må det jo være litt sannhet i det du sa?

Hah, hun har alltid vært en white trash-hore. Gawd, jeg har avskydd henne siden første gang jeg traff henne for fem år siden eller whatever.

Tell me the story.

Hun spurte om jeg ikke var for gammel for bamsen min, og jeg svarte at ikke alle byttet ut bamser mot nærmeste pakkiskuk i en alder av tolv.

Hva gjorde hun for at du kalte henne white trash hore?

Also! Jeg elsker uttrykket white trash. :new_woot:

Tell me to!

See answer above.

Jeg misliker å være hos frisøren like mye som jeg misliker å være hos gynekologen. Jeg har ikke vært til frisør (annet enn svigerinnen min) siden jeg var åtte. DIY, takk.

internet-high-five-place-hand-here-right-480x444.jpg

Trodde jeg var ca. den eneste jenta i verden som hatet å gå til frisøren.

Neinei, da er vi tre, tydeligvis. Jeg liker ikke frisøren, men jeg bruker ei venninne. Det er bare katastrofalt om jeg prøver noe sjøl. :p

Trippel high-five!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Call of Duty Black Ops var jo kjempekult :new_woot: Har bare spilt i 2 timer enda, da.

Allerede vært med i Bay of Pigs i 1961, rømt fra en russisk arbeidsleir, møtt president Kennedy, og assaulter en russisk rakettbase nå i 1963. Pure awesome.

Når du har runna spillet kommer du til å sitte igjen med en WTF følelse. "When you see it, your mind will break"

Lenke til kommentar

Call of Duty Black Ops var jo kjempekult :new_woot: Har bare spilt i 2 timer enda, da.

Allerede vært med i Bay of Pigs i 1961, rømt fra en russisk arbeidsleir, møtt president Kennedy, og assaulter en russisk rakettbase nå i 1963. Pure awesome.

Me want. Får klare meg med Battlefield enn så lenge.

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom Bad company på hard, så prøvde jeg meg online, tror jeg klarte å drepe 2 stk på 4 timers spilling. Tørr ikke nevne hvor mange ganger jeg ble drept.

Juks å fanteri hele greia der de flyger rundt i helikopter å kjører rundt i tanks.

Min lille sniper rifle hjelper ikke så mye da.

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom Bad company på hard, så prøvde jeg meg online, tror jeg klarte å drepe 2 stk på 4 timers spilling. Tørr ikke nevne hvor mange ganger jeg ble drept.

Juks å fanteri hele greia der de flyger rundt i helikopter å kjører rundt i tanks.

Du skal vere bra løk for å drepe kun 2 med M24 :whistle:

Lenke til kommentar

Du skal vere bra løk for å drepe kun 2 med M24 :whistle:

Alle flyger jo rundt i helikopter og kjører rundt i tanks.

Lenke til kommentar

Hva er galt med frisører? Sånn bortsettfra at det koster ganske mye egentlig.

Har klippet meg selv et par ganger, hatt et par venninner som klipte meg, men ingenting slår jo en god frisør.

Spesielt med tanke på ettervekst og på å klippe jevnt over hele.

Alle gangene en frisør ikke har klippet meg hade det sett bra ut når klippen var ferdig, og kanskje en uke fremmover, og så blir det bare rot.

:)

Hva var gamertagen til mikkel?

Lenke til kommentar

Hva er galt med frisører? Sånn bortsettfra at det koster ganske mye egentlig.

Har klippet meg selv et par ganger, hatt et par venninner som klipte meg, men ingenting slår jo en god frisør.

Spesielt med tanke på ettervekst og på å klippe jevnt over hele.

Alle gangene en frisør ikke har klippet meg hade det sett bra ut når klippen var ferdig, og kanskje en uke fremmover, og så blir det bare rot.

Det er én gang jeg har klipt meg hos frisør og ikke blitt misfornøyd. Stort sett må jeg la det gro seg til i et par-tre uker før jeg er fornøyd etter frisørbesøk. Det er ubehagelig og de klipper for mye og kanskje litt feil, så kan jeg ikke be de rette det opp, for da klipper de i hvert fall for mye. Da velger jeg heller ei venninne jeg stoler på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...