Yavel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skal man stille klokka manuelt da eller? ja du må finne den lille runne tappen som stikker ut på pcen din, og skru på den, til du får rett klokkeslett! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Der ja, nå ble det riktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilken ikoner vises under bildet mitt, som dere ser? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Der ja, nå ble det riktig. Sigøyner! Se hva jeg skrev om flyturen jeg skal ta. To sider tilbake ellerno. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilken ikoner vises under bildet mitt, som dere ser? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skift til gmt +1:00 timer og skru på sommertid, så skal det funke. Funker her så langt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja det var det som skulle til Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den 13 Juli 2011 kommer jeg til å dø folkens. FYI. Skal fly innenriks propellfly i et av verdens fattigste land med et flyselskap som ikke holder godkjente sikkerhetskrav. Som flynerd gleder jeg meg. Som menneske gruer jeg meg. Er du gal menneske! ikke gjør det du kommer til å dø, ikke gjør det. Fly er uansett beste alternativ. Jeg kan velge mellom: Fly i 40min. Servering på flyet og relativt komfortabelt (etter forholdene). En råtten buss/bil i 6 timer på veier elendige veier (hybrid mellom leire, grus og kvister) midt i jungelen. Ingen aircon i bussene og på den tiden av året er temperaturen der nede høy. I tillegg er det ingen servering på bussen. Valget var relativt enkelt... Jeg er i tillegg flynerd til min hals, og jobber med fly så jeg gleder meg litt. Der ja, nå ble det riktig. Sigøyner! Se hva jeg skrev om flyturen jeg skal ta. To sider tilbake ellerno. Jada jada, hold your horses! Jeg er enda uenig. Ingen som sier du må reise dit du nå er på vei. Jeg ville aldri satt meg i et sånt fly der borte. Ingen penger i verden kunne ha ombestemt meg. Men klart, du gjør som du gjør. Jeg ville kjørt bil, uten tvil. Kunne vært litt gøy, og kansje ser du noe spennende i jungelen. Du kan jo vurdere det hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilken ikoner vises under bildet mitt, som dere ser? Takk. Jeg så bare 1 så jeg lurte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 "The meaning of Life is to give Life Meaning". Ikke glem den Gypsy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skift til gmt +1:00 timer og skru på sommertid, så skal det funke. Funker her så langt. Ja nå stemte det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 "The meaning of Life is to give Life Meaning". Ikke glem den Gypsy. Hmm..? Skal la vær og komme med et dystert utsagn tilbake der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis han føler for å fly en tur med et lugubert flyveselskap, burde han få lov til å gjøre det. Det er jo akkurat dette han brenner for, og han gleder jo seg genuint til det. Blir dumt å slutte å gjøre ting fordi det kan være litt farlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Gypsy, du er klar over at sjansen for at du dør i bilulykke der borte er minst 3000 ganger høyere Leste om et av de nærliggende landene (hukser dog ikke hvilket) at det var over 120 stk. som døde i trafikken HVER DAG. Endret 10. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ikke svarte om jeg setter meg i en svett buss som holder 40+ grader med 900 asiatere på taket. De spiller i tillegg kontiunuerlig asiatisk popmusikk - ikke min favorittsjanger. Veiene der er så humpete at de må stoppe flere ganger for å spy. Tilogmed locals må spy... Fly er jo nesten gratis så... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis han føler for å fly en tur med et lugubert flyveselskap, burde han få lov til å gjøre det. Det er jo akkurat dette han brenner for, og han gleder jo seg genuint til det. Blir dumt å slutte å gjøre ting fordi det kan være litt farlig. Han sa i går at han grudde seg og at han var redd. Jeg bare ytrer min mening, er ikke slik at jeg skal bryte meg inn hos han og lenke han fast så han ikke får reist. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Gypsy, du er klar over at sjansen for at du dør i bilulykke der borte er minst 3000 ganger høyere Leste om et av de nærliggende landene (hukser dog ikke hvilket) at det var over 120 stk. som døde i trafikken HVER DAG. Tja. Men sjangsene for å dø i flykrasj der borte er også mange hundre ganger høyere enn i andre trygge land. Dårlige ods med andre ord. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Såklart han er litt nervøs, men hadde han genuint fryktet for livet sitt, ville jo han ikke reist. Er jo ikke som han har tenkt å ta livet sitt heller. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hvorfor ikke kjøpe en bil/scooter der henne? kan da ikke koste så mye, scooter/moped hadde jo vært dritt fet! kunne du gjort som i Top Gear Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tja. Men sjangsene for å dø i flykrasj der borte er også mange hundre ganger høyere enn i andre trygge land. Dårlige ods med andre ord. Fortsatt mikroskopisk sjanse for noe skjer. Og om det skulle skje, hva så? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg