Demantios Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 =( what I do? Dunno oO Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 GOD MORGEN MENNESKEEEER! =D Har vi det bra i dag? Vil vi smøre oss inn i dressing og danse fugledansen? Hva gjør vi på? ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ja men skal bake om 2 timer så jeg vudere å lage deigen nå... den flyter vel ut over badegulvet men pytt pytt om den blir for stor, så er det bare og sette den ut i kulden... for da stopper gjæren og virke Rasch er ekkel. why? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 GOD MORGEN MENNESKEEEER! =DHar vi det bra i dag? Vil vi smøre oss inn i dressing og danse fugledansen? Hva gjør vi på? ^^ jasså? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) om den blir for stor, så er det bare og sette den ut i kulden... Eh? Endret 18. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 om den blir for stor, så er det bare og sette den ut i kulden... Eh? Perverse sau! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har aldri likt Logitech til annet enn webcam faktisk.Har hatt Microsoft mus- og tastatur (frivillig, har flere Logitech-mus, men de har fulgt med butikkjøpte maskiner og musmatter jeg har kjøpt) i alle år. Why change a winning team? Aldri hatt noe problem med de Men nå vil jeg ha noe nytt, gjerne noe billigere enn Microsoft. Så lenge det ikke er Logitech er jeg tilbøyelig til det meste. Ender sikkert med Trust eller noe anna billig. Skal stort sett brukes til forumhoring og msn fra senga Liker du ikke Logitech? Fysj! Har Logitech G5, Logitech G15 og Logitech X-230 jeg. Logitech ftw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Opp med hånden alle som syntes Nie skal rulle røyk til meg! *rekke opp hånden* Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Opp med hånden alle som syntes Nie skal rulle røyk til meg! *rekke opp hånden* Slutt med røyk, det er helsefarlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Perverse sau! Jeg erklærer meg ikke skyldig! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Perverse sau! Jeg erklærer meg ikke skyldig! jurien mener noe annet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Opp med hånden alle som syntes Nie skal rulle røyk til meg! *rekke opp hånden* Done. For en halvtime siden. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Opp med hånden alle som syntes Nie skal rulle røyk til meg! *rekke opp hånden*Slutt med røyk, det er helsefarlig.Slutt med internett, det er helsefarlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 jurien mener noe annet De majonesfetisj-tullingne kan bare bli med meg på bakrommet en tur, så skal du se de skifter mening. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Opp med hånden alle som syntes Nie skal rulle røyk til meg! *rekke opp hånden* Trodde det bare var gamle folk og (av en eller annen grunn) tøsen min som rullet selv. :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Neei. Jeg kan rulle jeg og, men Nie er raskere. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Trodde det bare var gamle folk og (av en eller annen grunn) tøsen min som rullet selv. :| Tobakk: Billigere og bedre. ^^ Neei. Jeg kan rulle jeg og, men Nie er raskere. For å si det mildt. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 De majonesfetisj-tullingne kan bare bli med meg på bakrommet en tur, så skal du se de skifter mening. jeg er jurien, advokaten, og dommeren så jeg kan godt bli med jeg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ... *Skule på* ... Det er kjedelig her =/ Ble alene på jobben, masse laptoper med virus på i dag. Og om de bare kunne ha JOBBET hvertfall >< De er sånn... *trykke på antivir. prog.* *vente 2min* "The operation failed..." *falle død om* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg