Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hahahaha, folk mobber meg for at jeg henger på forum Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ingen her som går på bamble vgs da? Skulle ønske jeg gjorde. Camilla aww, skulle jeg og ønske Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du går på Ås SasaB? Hmmm Ja, det gjør jeg. Hvofor undrer du? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaja, det er jo ikke dårlig det, bra jobbet. Takk!! Snart får jeg dra hjem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Når vi fant ut at vi befinner oss på de samme skolene. De fleste av vennene mine går på Ski, Ås og Drømtorp. Lurte fordi jeg også hadde tenkt til å begynne der. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg går på ikt ved drømtorp nå... Da har du jækla lang vei til skolen, hvis du bor i Drøbak. Noen flere her som befinner seg i Follo? opp klokka 6 hver morgen... bussen går fra meg klokka 07.15... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 croftholmen ja, bamble vgs er ikke mange langt unna ahh, koolt. huff, bamblefolk er... ikke helt normale :S Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På ski er det allmen. Men ikke på Drømtorp. Så beklager å måtte si det, men jeg eide deg. Hadde det vært på grunn av din egen kløkt og klokskap som gjorde at du kom seirende ut av diskusjonen, så hadde du eid meg. Men når jeg selv driter meg ut, så eide jeg meg selv. Du eide aldri meg. Så egentlig kan vi si at jeg eide deg nå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) bussen går fra meg klokka 07.15... 07.10 for meg! I WIN! Endret 9. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror jeg forlater denne tråden en liten stund og gjør litt lekser. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen flere her som befinner seg i Follo? *rekkeopphånda* Når vi fant ut at vi befinner oss på de samme skolene. De fleste av vennene mine går på Ski, Ås og Drømtorp. Så dere har fått såpass med snø dere og ja Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 croftholmen ja, bamble vgs er ikke mange langt unna ahh, koolt. huff, bamblefolk er... ikke helt normale :S whaat? forklar Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fremdeles ikke frisk Kitty? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du er søt, Pepsico^^. Nei. Jeg er nok ikke det =(. Kjenner at jeg er litt bedre enn i går dog. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 bussen går fra meg klokka 07.15... 07.10 for meg! I WIN! CRAP! jaja, 07.15 er egentlig litt løgn, siden det er da bussen egentlig skal komme, men den kommer aldri før 07.20... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lurte fordi jeg også hadde tenkt til å begynne der. Bare så det er sagt, så er Ås en ganske grei skole. Men den er jækla svær. Nye folk hele tiden jo... Men hvis du begynner så ville det morro å møte en fra forumet IRL Så lenge du ikke vil skade meg på en eller annen måte... Pac-Man: Stakkar deg, så tidlig. Glad jeg bor 10 min fra skolen... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 CRAP! jaja, 07.15 er egentlig litt løgn, siden det er da bussen egentlig skal komme, men den kommer aldri før 07.20... Min kommer alltid 07.15, da, så.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Går jo flere stykker fra forumet der, SasaB^^. Kjenner en del som går der. Var innom for ikke så lenge siden faktisk. For å stjele strøm. Men ja, det er ganske mange der. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 whaat? forklar Dem jeg gikk i klasse med var ihvertfall noe for segselv egentlig var 80% av dem i klassa det, så det var nok bare skolen som trakk sånne folk xD søve ftl ;( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pepsico: Hvor i follo befinner du deg? :O Whoppi, ringte fra DHL nå, og høyttalerne mine blir levert as we speak =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg