Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ei tidligere venninne ble pumpa etter 20 paracetter. Tror det var vanlig 500mg-tabletter. Gud veit om det for å "skremme" henne eller hva det var.

Besteveninna til ei jeg kjenner tok vel en (eller var det 2?)pakke med paracet, eller var det ibux. Så la hun seg ned i snøen og døde.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Men det var en gang i 97 jeg trodde jeg tok feil. Men jeg hadde rett, så da tok jeg feil,

... og for å forstå hvor teit "catch 22" er så må man være kul?

edit: ja, det var en spøk. Catch 22 er en morsom tanke.

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar

Ei tidligere venninne ble pumpa etter 20 paracetter. Tror det var vanlig 500mg-tabletter. Gud veit om det for å "skremme" henne eller hva det var.

Besteveninna til ei jeg kjenner tok vel en (eller var det 2?)pakke med paracet, eller var det ibux. Så la hun seg ned i snøen og døde.

Tror det har med snøen å gjøre for man bruker dagevis på å dø av paracetoverdose.

Men det var en gang i 97 jeg trodde jeg tok feil. Men jeg hadde rett, så da tok jeg feil,

... og for å forstå hvor teit "catch 22" er så må man være kul?

edit: ja, det var en spøk. Catch 22 er en morsom tanke.

Du har skjønt det du.
Lenke til kommentar

Tja, jeg vet ikke? Paracetamol skal visst være den største årsaken til akutt leversvikt i USA. Tror jeg.

edit: Men om det allerede er tatt inn, hjelper det jo overhode ikke med pumping uansett. Og som Lars sier, det kan ta noen dager.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vil bare slippe tanke kjøret.

Du synes ikke det er litt overkill med så mange med en gang? Hva med å prøve med 2 f.eks, i steden for å kjøre i seg alt på en gang. Kan heller ta mer etterpå om det ikke skulle være nok.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror det har med snøen å gjøre for man bruker dagevis på å dø av paracetoverdose.

Godt mulig. Enn ibux da, blir det samme tingen?

Lenke til kommentar

Du synes ikke det er litt overkill med så mange med en gang? Hva med å prøve med 2 f.eks, i steden for å kjøre i seg alt på en gang. Kan heller ta mer etterpå om det ikke skulle være nok.

Du har nok sikkert rett, men jeg vil bare slippe all angst og depresjon fortest mulig.

Lenke til kommentar

Ibuprofen har en enda høyere LD50-dose og en overdosering vil som regel kun føre til mageproblemer som magesår o.l.

For å sitere House: "It's Ibuprofen for gods sake! You take a fistfull and throw it at the patients face. Whatever hits the mouth is the correct dose!" :p

Du har nok sikkert rett, men jeg vil bare slippe all angst og depresjon fortest mulig.

Ta to av hver da ogg vent en halvtime, tre kvarter.

Lenke til kommentar

Ibuprofen går vel på magen, og er vel vanskeligere å ta overdose av enn paracetamol, tror jeg. Det er i hvert fall mindre vanlig, om en ikke har en eller annen sykdom som gjør det "lettere". Det er vel større risiko for magesår og for akutt nyresvikt ved veldig overdreven bruk eller oversensitivitet for virkestoffet.

edit: "Toxic effects are unlikely at doses below 100 mg/kg but can be severe above 400 mg/kg; (around 150 tablets of 200 mg units for an average man)"

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Ibuprofen har en enda høyere LD50-dose og en overdosering vil som regel kun føre til mageproblemer som magesår o.l.

For å sitere House: "It's Ibuprofen for gods sake! You take a fistfull and throw it at the patients face. Whatever hits the mouth is the correct dose!" :p

Ta to av hver da ogg vent en halvtime, tre kvarter.

To late. Har det nå bra nu da :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Her nevner jeg nudes... også fortsetter dere å snakke om paracet :nei:

Da får vi gå tilbake til å se på the bib bang theory da :p

Noen som har lakt ut nakenbilde av deg? i såfall, link?

Lenke til kommentar

Trist Tolvon skal virke mot søvnvansker. Hadde det ikke vært for cravings skulle jeg tatt dem. Må vel få kommet meg til legen snart...

Sikkert noen som kødda med profilen hans/hennes. Opplevd noe noe slikt med en bekjent av meg. Hun fikk en god del nudes spredd rundt via profilen til typen hennes (eksen hans som gjorde det).

Endret av Zerda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...