Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Kriterier for julebrus:

1. Den skal være rød. Alt av juledekorasjon er... rødt... Ikke brunt...

2. Den skal ha en frisk smak.

3. Den skal være søt. Ikke for søt. Men akkurat søt nok.

Brun julebrus har jeg prøvd en gang. Aldri mer. Skvip.

Unnskyld meg, men julebrus er ingen dekorasjon. Men greit, i jula så kan vi andre spise pinnekjøtt og ribbe og snadder, så kan du sitte der med noen røde pølser og rødkål, siden det er julefargen. Right? Hah!

Foresten så er vel lilla den ekte julefargen, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Pinup: Du får si at du er syk/skaffe legeerklæring og jobbe så mye du klarer da. Om du er syk på fremføringsdagen så er kanskje læreren så forstålsesfull at h*n lar deg fremføre når du er frisk igjen.

Vi hadde alt for snill norsklærer, var flere som ikke fremførte før flere uker/mnd etter de egentlig skulle. Hun prøvde å motivere "Kom igjen, du klarer å prate noen minutter? Har du ikke lest den boka? Åja, da får du snakke om den ene du leste da." Skyldte på at de hater å lese. Hvordan kan man hate det? :love:

Lenke til kommentar

Hva med at alle bare drikker det de liker best, så gir vi oss med det. Er jo faktisk laget en egen tråd kun for dere som gidder å diskutere julebrus her

God idé. Neste innlegg som inneholder ordet "julebrus", "julenisse" eller "L4r5" belønnes med tidlig juleferie.

Lenke til kommentar

ordet "julebrus", "julenisse" eller "L4r5" belønnes med tidlig juleferie.

Jeg vant.

Hvis vi skal være nøye på det så inneholdt posten din alle ordene. Han skrev "eller", ikke "og".

Jeg forventer at dere selv forlater forumet øyeblikkelig, og ikke kommer tilbake før over nyttår.

Se svaret mitt til pokey
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du får kose deg med lilla julenisse da, Gypsy. Lykke til med å finne nissedrakt.

Er ikke umulig å finne *sensurert* i andre farger. Den fineste *sensurert* jeg har kjøpt var kledd i grått.

Ikke all *sensurert* pynt er i rødt.

:xmas:

Lenke til kommentar

Er ikke umulig å finne *sensurert* i andre farger. Den fineste *sensurert* jeg har kjøpt var kledd i grått.

Ikke all *sensurert* pynt er i rødt.

:xmas:

Pass deg, eller så skal jeg *sensurert* deg til du *sensurert* og *sensurert* til du ser ut som *sensurert* *sensurert* *Sensurert*.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...