Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Ja, jeg vet. :( Har ikke vært så aktiv på forumet som jeg har ønsket i det siste, men jeg er definitivt tilbake nå! :D

Så bra :D

Prøver selv å kutte ned på tiden jeg bruker her. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satser på at det ikke skjer, selv om jeg er ganske nervøs for det. Kommer faenmeg til å skjelve som et aspeløv på Phnom Penh International Airport (som igjen er en vits av en flyplass. Mye mindre enn f.eks Tromsø!)

Men, jeg er en vaskeekte flynerd. I tillegg lever jeg et relativt A4 spenningsløst og kjedelig liv. Til de grader.

Jeg ville virkelig ha revurdert det om jeg var deg. Er det verdt og dø for? Hvorfor utsette seg for den risikoen, du kan ta oppleve spenning og nye ting på andre måter enn å fly i en liten dødsfelle.

Et liv der man ikke lever, men bare eksisterer er ikke et liv IMHO. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Et liv der man ikke lever, men bare eksisterer er ikke et liv IMHO.

Kom ikke her å si at det er nødvendig å fly det flyet, for å leve.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kom ikke her og si at det å sitte i sin trygge stol i mammas kjellerstue og aldri oppleve å kroppen det å være redd (og faktisk ha grunn til det) er et liv.

Om Mchansern lever sånn, javel. Men man kan oppleve spennende ting og ha adrenalin pumpende i kroppen uten og dø i et flykrasj.

Gypsy: Den brusen du har som avatar er det frykteligste jeg har smakt som kalles julebrus! Smakte jern! Og ekstremt kunstig! Æsj!

HVA er det du sier gutt! Du må ha feberfantasier.

Lenke til kommentar

Gypsy: Den brusen du har som avatar er det frykteligste jeg har smakt som kalles julebrus! Smakte jern! Og ekstremt kunstig! Æsj!

Jeg var så uheldig å finne den utvanna ekle champagnebrusen der på Meny idag, og tenkte at flere innpå forumet sa den var episk.. Kjøpte, og ante all fred og ingen fare, før jeg fikk mølet i munnen min.

Firstprice og Grans lager bedre champagnebrus enn det der, og det sier sitt!

Lenke til kommentar

Jeg var så uheldig å finne den utvanna ekle champagnebrusen der på Meny idag, og tenkte at flere innpå forumet sa den var episk.. Kjøpte, og ante all fred og ingen fare, før jeg fikk mølet i munnen min.

Na'aa!

Julebrusen er ekte kjærleik :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg setter en femmer på at han ikke dør.

Altså jeg vedder ikke om forumbrukeres liv. Enn viss han dør da? Jeg kan iallefall ha ok samvittighet for at jeg prøvde å advare han. Det er rett og slett en farlig setting og fly i. Skummelt skummelt.

Det må ha vært noe galt med brusen i såfall. Eller så innbiller du deg det på pur trass!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...