Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vel, jeg visste faktisk det.. Spycams ftw. Var ikke såret mitt deilig og guggete? Mmmmmm... Det var digg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Call of Duty: Black Ops Multiplayer - 12% 209kb/s. SLUTT Å LAST NED FRA STEAM, FOLKENS! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er jo vanligvis mulig med pre-download? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Den 13 Juli 2011 kommer jeg til å dø folkens. FYI. Skal fly innenriks propellfly i et av verdens fattigste land med et flyselskap som ikke holder godkjente sikkerhetskrav. Som flynerd gleder jeg meg. Som menneske gruer jeg meg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vi skal arrangere forum-begravelse for deg. Kanskje du får dine 15 minutter som kjendis også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Land? Flyselskap? Og hvorfor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Land? Flyselskap? Og hvorfor? Og flytype? Å ta turen til et av verdens fattigste land er nødvendigvis ikke en dødsdom. Fatter har jobba i verdens tiende mest korrupte land siden 2004. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Land? Flyselskap? Og hvorfor? LAND: Kambodsja. Flyselskap: Cambodian Angkor Air. 51% eid av Kambodsjas stat og 49% eid av Vietnam Airlines. Hvorfor: Tja, si det. Har et jævla kjipt liv her hjemme. Vil leve on the edge, se noe nytt. Flytype: ATR 72. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjipt om du faktisk dør da, men kos deg! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Det kan umulig være så ille, virket jo som et relativt normalt passasjerfly? Litt anderledes hvis det var noe jalla amfibiefly du skulle lande med på et vann i jungelen eller noe i den duren Endret 9. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvordan kan jeg skille MSN og facebook kontakter i den nye versjonen av MSN? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 LAND: Kambodsja. Flyselskap: Cambodian Angkor Air. 51% eid av Kambodsjas stat og 49% eid av Vietnam Airlines. Hvorfor: Tja, si det. Har et jævla kjipt liv her hjemme. Vil leve on the edge, se noe nytt. Flytype: ATR 72. Najs. Høres fantastisk spennende ut. Lykke til Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvordan kan jeg skille MSN og facebook kontakter i den nye versjonen av MSN? Ved bruk av Grupper. Fungerer veldig fint. Alle Facebook-kontakter du har på vennelista di, havner under "Facebook". Selv de som er Offline. Veldig skuffet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Prøv å land på flyplassen i Quito, Ecuadors hovedsatad. DET ER SKETCHY, banen er kort, samtidig som den ligger midt i byen, som ligger 3000 m over havet og er omringet av fjell. I made it tho Det ligger en skole i enden av rullebanen, en gang kom det et fly inn på lekeplassen... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Når er det på tide å finne frem juleavataren? Endret 9. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Når er det på tide å finne frem juleavataren? Akkurat nå. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg vil slutte på skolen .. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Når er det på tide å finne frem juleavataren? Akkurat nå. Ikke for tidlig, altså? Da setter jeg torsdag som byttetiljuleavatar-dag, siden jeg likevel skal oppdatere førsteposten i juletråden den dagen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg vil slutte på skolen .. Du vil dette ut av samfunnet altså, bli sett ned på av regjeringen som vi har idag også faktisk? Tror du bør revurdere det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg