Sameboe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jg er søt og våt i dafffffffffffffffffffffffffffffbhsrhtdfszx> Slutt å tull! Gå å legg deg i kurven din Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bannertråden har mistet aktiviteten igjen. Hvorfor er det aldri noen av de gode bannerne der lenger? Føler meg så alene når jeg er der... Jeg glemmer den hele tiden. Men yeah, la oss ta en øl da. Jeg trenger å roe nervene uansett. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvordan går det ann å glemme den tråden? Jepp, det gjør vi. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bannertråden har mistet aktiviteten igjen. Hvorfor er det aldri noen av de gode bannerne der lenger? Føler meg så alene når jeg er der... Fordi tråden er kjedelig ... 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bannertråden har mistet aktiviteten igjen. Hvorfor er det aldri noen av de gode bannerne der lenger? Føler meg så alene når jeg er der... Fordi tråden er kjedelig ... Totaly agree Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har ikke vært innom en gang, jeg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvordan går det ann å glemme den tråden? Jepp, det gjør vi. Merkelige greier det, jeg har glemt det meste i lekeplassen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bannertråden har mistet aktiviteten igjen. Hvorfor er det aldri noen av de gode bannerne der lenger? Føler meg så alene når jeg er der... Fordi tråden jeg var konge i ble stengt. Da gidder jeg ikke å kravle på topp igjen. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har vi ikke en Call of duty Black ops tråd? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei knewt! Du er mye kulere enn alle andre her inne. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei knewt! Du er mye kulere enn alle andre her inne. Fortell oss noe ikke alle vet da.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei knewt! Du er mye kulere enn alle andre her inne. Fortell oss noe ikke alle vet da.. Jeg har akkurat badet i grønnsåpevann. DET er noe dere ikke visste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dansk er mye vanskeligere og forskjellig fra bokmål enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kan telle på dansk. De baserer seg på snes, som er 20. Den første rare er tress (60), er er 20x3. De har ingenting spesiellt ord for førti. Halv tress = 50, fordi halv betyr å trekke fra en halv snes (20/2=10). Så har vi firs, som er 4xsnes=80, halv firs blir da 80-10=70. Og fems, 5xsnes=100 og halv fems 100-10=90. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Wow. Takk skal du ha, Bytex. Jeg har aldri fatta de danske tallordene før nå. Alltid blitt forvirret av tressene, firsene og de halve femsene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ingen problem så lenge du vet hvorfor de heter det de gjør. Nå bare veit du at tress er 60 og halv tress er 50. Værre er det ikke. Endret 9. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei knewt! Du er mye kulere enn alle andre her inne. Fortell oss noe ikke alle vet da.. Jeg har akkurat badet i grønnsåpevann. DET er noe dere ikke visste. Vel, jeg visste faktisk det.. Spycams ftw. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 nooo! jeg vil da ikke lese dansk her også! og phew. hu i klassen min som hadde fått en svulst fikk vite at det var medfødt, og ikke farlig. hu hadde visst fått no epilepsianfall som kunne medisineres. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 I has spycams in your bathtub drainz. I has spycams in your bathtub drainz. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vel, jeg visste faktisk det.. Spycams ftw. Var ikke såret mitt deilig og guggete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg