Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Greenscreen er awesome. ^ Spis mer fiber. Det er normalt å sjøsette en neger hver dag. Selv så gjør jeg det til ca. samme tid hver dag. Pluss/minus et par timer. Jasså? GJør det maks to ganger uka. Ditto. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Knewt: Ja, Alias er perfekt til fest eller hvis man ellers vil trene de små grå. Du får heller google "apples to apples", orker ikke forklare det nå. Sitter her og spiser og ser på Dexter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bah. Det er bare ett brettspill som fungerer. Ludo! Forøvrig lengter jeg hjem ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 ... ei i klassen har fått en svulst på hjernen, og ei anna i dag svimte av ellerno så hu måtte på sjukehuset. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva faen. Er det asbest i veggene på internatet ditt eller noe? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 håper da ikke det. hu som svimte av ska det væra bra med nå da, og det ser lyst ut for hu andre også hørte jeg. men fortsatt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva faen. Er det asbest i veggene på internatet ditt eller noe? asbest er ikke farlig, så lenge det får være i fred, dvs at det er ikke farlig før du begynner og knekke, knus og slipe asbesten. da det er støvet som er farlig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Liker dette sidetallet, altså. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Forøvrig lengter jeg hjem ... Var og gikk der i dag. 2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Liker dette sidetallet, altså. noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Sidetallet er nesten like kult som ordet RegningeR. Edit: /facepalm Poenget hans var at sidetallet var det samme forlengs og baklengs. Endret 9. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Forøvrig lengter jeg hjem ... Var og gikk der i dag. Nice ... Ser ut til at jeg kommer nedover den 18. eller 19. desember forresten, før jeg drar over dammen den 20. Om du er i området da, så bør vi få kunne møttes over f.eks. en øl, evt. en burger ... Selv om jeg har til gode å finne gode burgersteder etter at Bon Apetite i andreetasje / ved den overgangen på Arkaden forsvant. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Stikk på den plassen i nærheten av Rema i sentrum. Ser litt suspekt ut, men så lenge du ikke bestiller nummer 2, 14, 19 eller 27 er du safe. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) nvm... Endret 9. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nice ... Ser ut til at jeg kommer nedover den 18. eller 19. desember forresten, før jeg drar over dammen den 20. Om du er i området da, så bør vi få kunne møttes over f.eks. en øl, evt. en burger ... Selv om jeg har til gode å finne gode burgersteder etter at Bon Apetite i andreetasje / ved den overgangen på Arkaden forsvant. Da er jeg garantert der. Har ingen reiseplaner før til nyttår. Så bare si ifra om du kommer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jg er søt og våt i dafffffffffffffffffffffffffffffbhsrhtdfszx> Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bannertråden har mistet aktiviteten igjen. Hvorfor er det aldri noen av de gode bannerne der lenger? Føler meg så alene når jeg er der... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Data + Algorithns 1/2 cup butter cream the butter 1 cup sugar gradually, add sugar 2 eggs break eggs = Program (cake) Endret 9. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Tulla, ehehehe... Endret 9. november 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg