Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Var helt idiotisk på spaceworld i asker også. Masse småunger i butikken som prata som om de hadde tatt speed hele dagen og skulle ha blækk åpps. Ropte og skreik i munnen på hverandre, og de fikk selvsagt ikke kjøpe spillet som har 18 års grense, så alle måtte ringe hjem og få det godkjent av foreldrene. En tulling hadde visst prøvd seg på å ringe en kompis som sto et annet sted i butikken og svarte. Han i kassa så det.

Var sånt stress foran kassa at jeg rusla bare ut igjen.

får dra til nye megastoren i stedefor da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var helt idiotisk på spaceworld i asker også. Masse småunger i butikken som prata som om de hadde tatt speed hele dagen og skulle ha blækk åpps. Ropte og skreik i munnen på hverandre, og de fikk selvsagt ikke kjøpe spillet som har 18 års grense, så alle måtte ringe hjem og få det godkjent av foreldrene. En tulling hadde visst prøvd seg på å ringe en kompis som sto et annet sted i butikken og svarte. Han i kassa så det.

Var sånt stress foran kassa at jeg rusla bare ut igjen.

Da tror jeg at jeg dropper turen til SPaceworld i asker i dag. SKulle innom for å kjøpe en Dvd eller to.

Lenke til kommentar

Knewt: Ja, brettspill er geniale, spesielt når man har fest. :) Gikk til innkjøp av "Alias" og "Apples to Apples". Sistnevnte er kanskje ukjent for de fleste, men det er veldig underholdende. Forelska meg i det første gangen jeg spilte det hos en kompis, og det var bare noen uker siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...