Sinna'gurk Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Var helt idiotisk på spaceworld i asker også. Masse småunger i butikken som prata som om de hadde tatt speed hele dagen og skulle ha blækk åpps. Ropte og skreik i munnen på hverandre, og de fikk selvsagt ikke kjøpe spillet som har 18 års grense, så alle måtte ringe hjem og få det godkjent av foreldrene. En tulling hadde visst prøvd seg på å ringe en kompis som sto et annet sted i butikken og svarte. Han i kassa så det. Var sånt stress foran kassa at jeg rusla bare ut igjen. får dra til nye megastoren i stedefor da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Var helt idiotisk på spaceworld i asker også. Masse småunger i butikken som prata som om de hadde tatt speed hele dagen og skulle ha blækk åpps. Ropte og skreik i munnen på hverandre, og de fikk selvsagt ikke kjøpe spillet som har 18 års grense, så alle måtte ringe hjem og få det godkjent av foreldrene. En tulling hadde visst prøvd seg på å ringe en kompis som sto et annet sted i butikken og svarte. Han i kassa så det. Var sånt stress foran kassa at jeg rusla bare ut igjen. Da tror jeg at jeg dropper turen til SPaceworld i asker i dag. SKulle innom for å kjøpe en Dvd eller to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Evt kjøp spillet imorgen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Får Xbox, Kinect, Halo, Gaming headset og musematter på torsdag eller fredag tenker jeg. Klarer meg nok med Halo en stund Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er klokken nå? PCen min viser mongistid... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) 15:59* Endret 9. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har nettopp vært på postkontoret og henta to stk. flunke nye brettspill som jeg bestilte forrige uke. Må si at Amazon er lynkjappe hva angår levering. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Brettspill er koselig. Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er klokken nå? PCen min viser mongistid... klokka.no er en fin bil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er klokken nå? PCen min viser mongistid... klokka.no er en fin bil Er det? Ser ut som en dårlig kodet webside her. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er klokken nå? PCen min viser mongistid... klokka.no er en fin bil akkurat poster som denne gjør at jeg savner en minus knapp, folk som snakker om ting de ikke har peiling på! klokka.no er en fin internett side, med en fin klokke! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Knewt: Ja, brettspill er geniale, spesielt når man har fest. Gikk til innkjøp av "Alias" og "Apples to Apples". Sistnevnte er kanskje ukjent for de fleste, men det er veldig underholdende. Forelska meg i det første gangen jeg spilte det hos en kompis, og det var bare noen uker siden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Alias er jo i alle fall det perfekte fest-spillet. Det andre har jeg, som du antydet, ikke hørt om. Hva handler det om? Eller, det kan jeg vel egentlig Google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 craaab people, craab people Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Takk. Mongopc mener den er 15.21 akkurat nå. Står på UTC+1 og DST er på... den var riktig forleden dag. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg