Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver dag? :ohmy:

Om du ikke har regulær avføring hver dag er det noe galt med kostholdet ditt :p

Ja kostholdet mitt er langt ifra bra. Men blir en kabel annenhver dag..

Spis mer fiber. Det er normalt å sjøsette en neger hver dag. Selv så gjør jeg det til ca. samme tid hver dag. Pluss/minus et par timer.

Lenke til kommentar

Er det dedikerte servere på konsollversjonen nå :dribble:?

Hver dag? :ohmy:

Om du ikke har regulær avføring hver dag er det noe galt med kostholdet ditt :p

Ja kostholdet mitt er langt ifra bra. Men blir en kabel annenhver dag..

Spis knekkebrød, problem solved.

Er jo det jeg lever på..

Lenke til kommentar

statoilhydro skal elektrifisere sokkelen, så noen må lage modeller over kablene i sjøen!

Qlt

aner ikke men tipper, sikkert et skip eller noe, men garantert innen maritim sektor whistle.gif

Hadde det vært en minusknapp her så hadde jeg brukt den på deg. Folk som svarer på ting de ikke vet fortjener minus.

Lenke til kommentar

Fantastisk dag.

Går på skolen, får gjort noe med obligen i lyd (Pro Tools + skole-macer kan brenne forresten), får et møte med veileder og finner ut hvordan jeg skal gjøre bacheloren min metodemessig og nå har jeg vært lysmann på testing før en musikkvideoproduksjon i helga, samt test-skuespiller. ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

edit: <insert sitat av mikkels forrige post her>

Jepp. Det er sikkert noe nytt ubalansert tull ala commando, tactical insertion eller chopper gunner som kommer til å ødelegge alle rundene, så servere som kan banne sånt hadde vært kjekt.

woho, mens jeg skrev denne meldingen fikk jeg mail fra lånekassen om at stipendet mitt blir overført :)

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

statoilhydro skal elektrifisere sokkelen, så noen må lage modeller over kablene i sjøen!

Qlt

aner ikke men tipper, sikkert et skip eller noe, men garantert innen maritim sektor whistle.gif

Hadde det vært en minusknapp her så hadde jeg brukt den på deg. Folk som svarer på ting de ikke vet fortjener minus.

syns da du svare på ting hele tiden :O

OH no i didn't!

Lenke til kommentar

edit: <insert sitat av mikkels forrige post her>

Jepp. Det er sikkert noe nytt ubalansert tull ala commando, tactical insertion eller chopper gunner som kommer til å ødelegge alle rundene, så servere som kan banne sånt hadde vært kjekt.

woho, mens jeg skrev denne meldingen fikk jeg mail fra lånekassen om at stipendet mitt blir overført :)

Det irriterte meg med MW2. Yay! Kom inn på game! Voila! Voldtatt av 2 harriers og en pavelow som susa rundt i skyene og tok alle som var dum nok til å bli spawna ute :thumbdown:

Lenke til kommentar

Var helt idiotisk på spaceworld i asker også. Masse småunger i butikken som prata som om de hadde tatt speed hele dagen og skulle ha blækk åpps. Ropte og skreik i munnen på hverandre, og de fikk selvsagt ikke kjøpe spillet som har 18 års grense, så alle måtte ringe hjem og få det godkjent av foreldrene. En tulling hadde visst prøvd seg på å ringe en kompis som sto et annet sted i butikken og svarte. Han i kassa så det.

Var sånt stress foran kassa at jeg rusla bare ut igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...