KvitKnekt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er Black Ops. ute til xbox også i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mote for meg: Er det rent? Bruk det. Tror jeg har gjenbrukt klær som jeg har hatt i snart 6 år nå Jeg har klær som er tosifret antall år gamle. Brukes fortsatt. Eheheee. Ja. Jeg har fortsatt noen plagg som går tilbake til ungdomsskolen. Relativt nøytrale plagg, riktignok, men de blir fortsatt brukt. Jeg har også klær fra ungdomskolen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Svara mej KvitKnekt! Jepp, derfor jeg ikke "har tid" til å jobbe overtid i dag Hva jobber du med Yavel? Woho! Legg til Gamertag Canulus da STALK AND RAPE!!111 Mote for meg: Er det rent? Bruk det. Tror jeg har gjenbrukt klær som jeg har hatt i snart 6 år nå Jeg har klær som er tosifret antall år gamle. Brukes fortsatt. Eheheee. Ja. Jeg har fortsatt noen plagg som går tilbake til ungdomsskolen. Relativt nøytrale plagg, riktignok, men de blir fortsatt brukt. Jeg har også klær fra ungdomskolen! Jeg bruker fremdeles stilongsene jegg fikk i åttende jeg. Ok, så er de litt slitt og ca 8-9 år gamle men helvette da. De funker knall! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dere må jo ha endret kroppsform minimalistisk siden ungdomskolen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Æsj, nå er teen kald. Jaujau, bare en halvtime til jeg slutter jippi skal sitte her til kl 6 Sitter på bussen, på vei hjem jeg. 8D skal se hvem som ler best når jeg koser meg i en av mine 27 ferie uker som er betalt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Praten går i idag da? Kake? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Praten går i idag da? Kake? Nei, klær. Endret 9. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dere må jo ha endret kroppsform minimalistisk siden ungdomskolen Enten det eller det faktummet at siden jeg slutta med WOW, potetgull og cola hver dag så har jeg rast ned nesten 30 kilo på de siste to årene Praten går i idag da? Kake? Morra di <3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Svara mej KvitKnekt! Jepp, derfor jeg ikke "har tid" til å jobbe overtid i dag Hva jobber du med Yavel? jobber som elektriker lærling med skift ordning i staten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk akkurat ansvaret for 3D-modellering i en 900 millioners kontrakt, og jeg bedriver 11 som faen... Hva skal modelleres? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Black Ops er ikke hypet opp etter MW2-failuren. Sjokkerende. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Black Ops er ikke hypet opp etter MW2-failuren. Sjokkerende. Hald kjeften! Jeg vil ha black ops Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk akkurat ansvaret for 3D-modellering i en 900 millioners kontrakt, og jeg bedriver 11 som faen... Hva skal modelleres? statoilhydro skal elektrifisere sokkelen, så noen må lage modeller over kablene i sjøen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Dere må jo ha endret kroppsform minimalistisk siden ungdomskolen Klærne endrer form med oss. Endret 9. november 2010 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk akkurat ansvaret for 3D-modellering i en 900 millioners kontrakt, og jeg bedriver 11 som faen... Hva skal modelleres? statoilhydro skal elektrifisere sokkelen, så noen må lage modeller over kablene i sjøen! Jeg kan modellere en kabel i sjøen, GRATIS en gang hver dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 statoilhydro skal elektrifisere sokkelen, så noen må lage modeller over kablene i sjøen! Qlt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hver dag? Om du ikke har regulær avføring hver dag er det noe galt med kostholdet ditt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Black Ops er ikke hypet opp etter MW2-failuren. Sjokkerende. Hald kjeften! Jeg vil ha black ops Kan godt hende det er bra, da. Jeg liker ikke at de fortsatte på CoD-serien siden de fjernet alt det som var crappy med MW2. De kunne like gjerne laget en ny serie, så de slapp å videreføre det ekle navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg