Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fin juleavatar Mr.A Takk takk. Så den brusen du har i din i dag på butikken. Veldig god i grunn, selv om jeg foretrekker rød julebrus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 DO WANT! Har problemer med å bruke de for tiden. De er for 75 til 85 kilo, og jeg er jo 90! Får se når jeg flytter ut Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 DO WANT! Har problemer med å bruke de for tiden. De er for 75 til 85 kilo, og jeg er jo 90! Får se når jeg flytter ut Hmm... Får vel til vår vektklasse også? pluss de fungerer vel nå også bare litt dårligere "sprett" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fås i større vektklasser ja. Men skal ta å teste når jeg bor i Oslo. Må være kjempekult å trimme gjennom parken i slikt utstyr. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bor du ikke i Oslo nå, Slimda? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fås i større vektklasser ja. Men skal ta å teste når jeg bor i Oslo. Må være kjempekult å trimme gjennom parken i slikt utstyr. Når kommer du til byen? må gjøre noe i fellesskap en gang i framtiden da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bor du ikke i Oslo nå, Slimda? Nesodden. Fås i større vektklasser ja. Men skal ta å teste når jeg bor i Oslo. Må være kjempekult å trimme gjennom parken i slikt utstyr. Når kommer du til byen? må gjøre noe i fellesskap en gang i framtiden da Jeg ER i Oslo daglig, men får nøkkelen den 20 november ellerno. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bor du ikke i Oslo nå, Slimda? Nesodden. Fås i større vektklasser ja. Men skal ta å teste når jeg bor i Oslo. Må være kjempekult å trimme gjennom parken i slikt utstyr. Når kommer du til byen? må gjøre noe i fellesskap en gang i framtiden da Jeg ER i Oslo daglig, men får nøkkelen den 20 november ellerno. Det vet jeg, men det er jobb... Du er vel litt mer tilgjengelig når du flytter til byen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 noe sånt kunne e tenkt meg, hva heter de? Litt sent kanskje men: http://www.dinsko.no/SORTIMENT/HERRE/Sko,-casual?art=257027 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nesodden. Så.. Gøy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nesodden er fantastisk da. Det er jo der man finner Anders Smestad! Oh well, mote er awesome, men alt for dyrt. Derfor har jeg fortsatt en jakke fra barneskolen som jeg fortsatt går inn i og bruker når jeg skal kose meg, og ellers bruker jeg noen gensere og t-skjorter fra da jeg gikk på ungdomsskolen. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Pretty much the truth. 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jepp. Og takk for plussen! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg syns det der var litt fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 nr 11 for meg atm :*( Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk akkurat ansvaret for 3D-modellering i en 900 millioners kontrakt, og jeg bedriver 11 som faen... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk akkurat ansvaret for 3D-modellering i en 900 millioners kontrakt, og jeg bedriver 11 som faen... Liker det! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk akkurat ansvaret for 3D-modellering i en 900 millioners kontrakt, og jeg bedriver 11 som faen... godt og ikke være alene, med unntak av 900mil Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 *slurk* Aaah, te. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg