Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Enig med Mikkel. Rent og behagelig/funksjonelt, så bruker jeg det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Eheheee. Ja. Jeg har fortsatt noen plagg som går tilbake til ungdomsskolen. Relativt nøytrale plagg, riktignok, men de blir fortsatt brukt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) mine vintersko Tåler vann og kulde helt greit. Tror ikke jeg hadde vist meg ute med de der. It's fashion nigga. Deal with it. Ganske mange jeg har sett i Oslo med det. + at ca. halvparten av moteforumet har det. [spoiler/] Bare synn dagens mote ser ut som bæsj Hei jeg heter Mchansern jeg må gå med klær bare fordi alle andre går med de uansett hvordan de ser ut. Hei jeg heter Nurk, og jeg kler meg som en traktor-lespe fordi alle andre syns det er pent! Endret 9. november 2010 av yavel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har fortsatt ullundertøyet fra militæret. Det er "syketøyet" mitt når er hjemme og er syk. Grønn fra topp til tå. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Åh så sinna yavel! Endret 9. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har fremdels t-skjorter som er så utvaska og tørr at du nesten ikke ser hva det er som jeg bruker når jeg ikke har noe annet. Bukser, gensere og undertøy er jo slikt jeg kjøpe nytt av i ny og ne. Sånn kanskje med 4-6 måneders mellomrom. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Åh så sinna yavel! ikke sinna, men syns armyboots er litt vel stygt. skjønner boots, sånne som timberland har osv. Endret 9. november 2010 av yavel Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Klær er dyrt, penger har jeg lite av så er sjeldent jeg kjøper klær.. Åh så sinna yavel! ikke sinna, men syns armybots er litt vel stygt. skjønner bots, sånne som timberland har osv. Har da aldri påstått at armyboots er så fint? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg bruker klær som jeg liker og er behagelige jeg ser jo ufattelig bra ut uansett hva jeg har på meg så bryr meg velig lite om hva som er mote osv. Tbh så synes jeg "moten" nå er alt for femi og at de ser ut som en gjeng med gutter som liker penis i anus. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Klær er dyrt, penger har jeg lite av så er sjeldent jeg kjøper klær.. Åh så sinna yavel! ikke sinna, men syns armyboots er litt vel stygt. skjønner boots, sånne som timberland har osv. Har da aldri påstått at armyboots er så fint? vi hadde en diskusjon her der, der armyboots var alternativet til de mchansern viste til, ser ikke at du har kommet med et alternativ ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vil nå ikke si at army boots er pent, men gud hvor behagelig og praktisk! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hahah! dummeste jeg har hørt, jeg trenger vel ikke å komme med forslag. Mchansern klarer jo fint å se de uendelige forskjellige parene med sko selv. Han like jo skoene sine så ser ingen grunn til at han ikke skal bruke dem :!: Mikkel kom forresten med et godt alternativ.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Alt dette klessnakket. Har regnet ut at jeg enda bruker diverse klær som er 8(!) år gammelt. Gjenbruk er tingen.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Her er det ultimate sko-paret: (Ja, det er meg det er bilde av) Endret 9. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 viss du kjøper klassisk og stilfullt tøy, ikke slike moter som er borte over natta, så kan du ha tøyet meget lenge! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tar en liten nap, snakkes om en time eller to Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tar en liten nap, snakkes om en time eller to Kalles powernap bare så det er sakt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fin juleavatar Mr.A Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjemi er kos, i alle fall når det er lett. Det eneste som er sykt irriterende er jenter fra Fredrikstad med skjærende stemmer som ikke skjønner noe og klager høylytt uten at læreren gidder å hjelpe ho. Jepp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Her er det ultimate sko-paret: (Ja, det er meg det er bilde av) DO WANT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg