Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg fant en butikk som solgte etterpå. Jeg gikk etterpå forbi de 2 andre butikkene, vinka, gliste og viste spillet. (begge to sa jeg aldri kom til å få kjøpt det uten foreldre) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Faen ta dere med juleavatarer. Går jo faen ikke ann å se hvem som har skrevet et innlegg bare ved å se på avataren jo. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Faen ta dere med juleavatarer. Går jo faen ikke ann å se hvem som har skrevet et innlegg bare ved å se på avataren jo. Yes it does ! Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jobber meg sakte men sikkert igjennom min andre kopp med varm sjokolade nu. Tenker meg en tredje etterpå. Yep yep. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Samme har jeg. Skinnsko som jeg tar litt vare på (inpregnerer de). Tar jeg ullsokker nedi der er de faen så varme også! http://img.nilsongro...7_A.tif/600_600 noe sånt kunne e tenkt meg, hva heter de? Det er vanlige army boots får kjøpt de på jaktbutikker/sportsforretninger mine vintersko Tåler vann og kulde helt greit. Tror ikke jeg hadde vist meg ute med de der. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Samme har jeg. Skinnsko som jeg tar litt vare på (inpregnerer de). Tar jeg ullsokker nedi der er de faen så varme også! http://img.nilsongro...7_A.tif/600_600 noe sånt kunne e tenkt meg, hva heter de? Det er vanlige army boots får kjøpt de på jaktbutikker/sportsforretninger mine vintersko Tåler vann og kulde helt greit. Tror ikke jeg hadde vist meg ute med de der. for oss som går i chinos i forskjellige farger, så må jeg si det er meget pene sko. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 mine vintersko Tåler vann og kulde helt greit. Tror ikke jeg hadde vist meg ute med de der. It's fashion nigga. Deal with it. Ganske mange jeg har sett i Oslo med det. + at ca. halvparten av moteforumet har det. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå kom jeg på at jeg kjøpte meg jo skinnsko i høst, lurer på hvor de ble av. Må impregnere dem ... Fikk også et nytt par av ene naboen min da han flyttet ut, de er jo perfekte for denne årstiden. Med min flaks er begge parene å finne sammen med vinterklærne mine. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mchansern da. Du ber nesten om å bli en utstøtt sau i flokken her 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ganske mange jeg har sett i Oslo med det. + at ca. halvparten av moteforumet har det. Du vet at du ikke må rettferdiggjøre hvorfor du går med de, ikke sant? Jeg burde kjøpe meg noe vintersko snart, jeg har prata om det i sikkert tre år nå. -.- Og varmedress til å bruke inne, muligens. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 mine vintersko Tåler vann og kulde helt greit. Tror ikke jeg hadde vist meg ute med de der. It's fashion nigga. Deal with it. Ganske mange jeg har sett i Oslo med det. + at ca. halvparten av moteforumet har det. Bare synn dagens mote ser ut som bæsj Hei jeg heter Mchansern jeg må gå med klær bare fordi alle andre går med de uansett hvordan de ser ut. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Nei, de er fine, varme og tar ikke inn vann. Also, jeg går med klær som er out-of fashion også. Nei, jeg baserer ikke livet mitt på hva som er "inn" eller "ut", men det er greit å vite. Jeg baserer heller ikke kjøpene mine på hvem som har det på seg. Jeg synes det var rart at Petter ikke ville ha de på seg, derfor skrev jeg at det var ganske mange som hadde det på seg i Oslo. Endret 9. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Militærboots er mye kulere og bedre. Synd jeg ikke har klær som passer militærboots. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skjønner kjempegodt hvorfor Petter ikke ville ha de på seg.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Samme har jeg. Skinnsko som jeg tar litt vare på (inpregnerer de). Tar jeg ullsokker nedi der er de faen så varme også! http://img.nilsongro...7_A.tif/600_600 noe sånt kunne e tenkt meg, hva heter de? Det er vanlige army boots får kjøpt de på jaktbutikker/sportsforretninger mine vintersko Tåler vann og kulde helt greit. Tror ikke jeg hadde vist meg ute med de der. for oss som går i chinos i forskjellige farger, så må jeg si det er meget pene sko. Se her ja. Endelig en som har skjønt det. Beige chinos og disse her er en god kombo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Frister nesten å bruke armybootsa mine til/fra jobb om det blir for kaldt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Trenger ikke så mye vinter-fottøy. Bor vel 15-20 meter fra skolebygget. Internatskole ftw. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mote for meg: Er det rent? Bruk det. Tror jeg har gjenbrukt klær som jeg har hatt i snart 6 år nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det kunne jeg også fint gjort, Mikkel. Hadde et "stilskifte" da jeg fant meg selv og bestemte meg for å ikke gå som alle andre (dette skjedde i fjor, i begynnelsen av VG1). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg