L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Negerkuseihorefittehelveteavsatanskuksugerballestein! Kneet mitt verker! *trøste* Er det en banhammer i lomma di eller er du bare glad for å se meg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det en banhammer i lomma di eller er du bare glad for å se meg? En fin blanding av begge deler. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg fant en stygg feil i Toy Story 3! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg fant en stygg feil i Toy Story 3! Å? Fortell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg fant en stygg feil i Toy Story 3! Å? Fortell Same, det der gikk ut av dato for lenge siden. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 In case of spoil. Mulig jeg tar feil. Men når Mrs.Potetohead ser inn på rommet til Andy som leter etter den boksen med lekene i på loftet, da finner han jo ut at moren har kastet dem. Men på slutten er jo boksen enda på rommet og lekene er oppi som om ingenting har skjedd ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Lekene ble lagt i en søplesekk, de ble tatt ut av boksen. Endret 9. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, men virket jo som om moren fortalte Andy at hun kastet sekken. Når lekene kom tilbake hadde det jo vært litt normalt med et lite "waaat" utrykk hvertfall.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Det kan du ha rett i. Endret 9. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ble beskylt for å skulke skolen av dama på lefdal :o Er det ikke normalt at to 15åringer, går inn å kjøper Black Ops 10.30 på en vanlig tirsdag? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ble beskylt for å skulke skolen av dama på lefdal :o Er det ikke normalt at to 15åringer, går inn å kjøper Black Ops 10.30 på en vanlig tirsdag? Da må du jo si: Hva gjør du ute av kjøkkenet kjerring. Det setter nok henne på plass Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hahahaha.. Hva gjør du ute av kjøkkenet kjerring ? Ser du, det funker! Endret 9. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da må du si "Vel, jeg skulker i hvertfall ikke nok til å ende opp som halvgammal kjerring på Lefdal". Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hahahaha.. Hva gjør du ute av kjøkkenet kjerring ? Ser du, det funker! Bor på hybel, soverommet, stua samt pc'n min er på kjøkkenet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Juuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... Nå vet jeg hva jeg skal ha tak i straks den kommer til Norge, nemmelig boken til Bush: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7373371 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bor på hybel, soverommet, stua samt pc'n min er på kjøkkenet. You see my point ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg spiller Black ops. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bor på hybel, soverommet, stua samt pc'n min er på kjøkkenet. You see my point ? Haha, jeg gjorde det nå ja :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Minner om når jeg var på den alderen. 39 i feber, hjemme fra skolen. Foreldre var på jobb. Jeg tok toget i en 20 min, ventet i kø i noen timer. Fikk avslag på å kjøpe spillet siden jeg var under 18. Fikk en tilfeldig eldre mann utenfor butikken til å kjøpe det for meg. Viste han veien til clas ohlson som takk. Tok toget tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg