L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva har ledd med kjønnsorgan å gjøre ?Ingenting. Jeg bare trengte å lire av meg en liten salve. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du kunne ikke bare tatt en god gammel konemisshandler da Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du kunne ikke bare tatt en god gammel konemisshandler da Lars? Nei. Synes vi skal holde stakkars, uskyldige konemishandlere unna dette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nurk, jeg liker ikke å bli våt på bena, det kan nemlig resultere i en forkjølelse og jeg liker ikke å være forkjølet. I alle fall ikke når jeg ikke har råd til sitroner. Du vet det at våte ben bare er en minimal faktor for å bli forkjøla ja? Gjør som meg når jeg var fattig student! Jeg kopierte triksa til uteliggerne og tredde plastikkposer nedi ullsokka ! DAMN IM GOOD! Jeg har ikke ullsokkene mine her heller. -_- Joggesko er faenskap i sne, uansett! Trenger også noen luer, noen hansker som faktisk dekker fingertuppene, noen skjerf og duffel coaten min, men det er en annen historie. Hadde også gjort seg og fått oppover den manglende sofaen min, flere DVDer, en Wii +++ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har vanntette sko. Det er det greieste. Kan faktisk dekke skoene helt med vann uten at de blir våte inni, det bare renner av igjen. Testa det i sommer når det regnet. *splæsj* tråkke i sølepytt oh shit! Heh, nei ble ikke våt likevel. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fjellskoa mine er og vanntett. Sto stille i ei elv i 10 minutter uten noe våt action Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Pling og pling sa mobilen min der kom det 2 hentemeldinger fra Komplett.no om at pakkene mine ligger klare på postkontoret Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Negerkuseihorefittehelveteavsatanskuksugerballestein! Kneet mitt verker! *trøste* Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 trenger og nye vinter sko, sliter med og finne noen som passer spør jeg på mote delen så får jeg jo bare fin sko som toppen holder meg varm i 5+grader Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 trenger og nye vinter sko, sliter med og finne noen som passer spør jeg på mote delen så får jeg jo bare fin sko som toppen holder meg varm i 5+grader Trenger ikke si mer: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Forsvarbrukt.no selger mye bra utstyr som holder deg var gjennom vintern. OH! thats right, du blir nok sett på som en halvrar hillbilly om du kommer med halveis militær/skogsklær her i landet. Derfor folk glaner på meg når jeg farter rundt i den herlige komfortable varme jaktdressen i kulda 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vel, jeg valser rundt i ett par adidas goodyear sko i størrelse 45, som er nesten bare skinn med ullsokker og ullfrottesokker i og de holder meg både varm og tørr helt ned til -10 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Samme har jeg. Skinnsko som jeg tar litt vare på (inpregnerer de). Tar jeg ullsokker nedi der er de faen så varme også! http://img.nilsongroup.com/fsicache/fsiserver/nilsongroup/inmapp/DS_257027_A.tif/600_600 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Samme har jeg. Skinnsko som jeg tar litt vare på (inpregnerer de). Tar jeg ullsokker nedi der er de faen så varme også! http://img.nilsongro...7_A.tif/600_600 noe sånt kunne e tenkt meg, hva heter de? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er alt du trenger for vintersko: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 mine vintersko Tåler vann og kulde helt greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er alt du trenger for vintersko: *bilde* Du hadde ikke fått meg til å bruke Adidas om du så hadde betalt meg for det. Nei, takke meg til gode, varme Ecco vintersko med gore-tex og pustende og fÔra og what not av positive superlativer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mine vintersko: Gå inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg