Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er sikkert veldig lett, men den bilen er så full av elektronikk og følere, selv elektriker lærling og har erfart på nært hold at det ikke er lurt å koble på ting, man ikke vet noe om :p

fult av plast deksler osv også :p

Åssen bil er det?

er en passat

Lurer på om den er litt knotete å bytte selv hvis du ikke har noe erfaring med det.

Lenke til kommentar

det er sikkert veldig lett, men den bilen er så full av elektronikk og følere, selv elektriker lærling og har erfart på nært hold at det ikke er lurt å koble på ting, man ikke vet noe om :p

fult av plast deksler osv også :p

Åssen bil er det?

er en passat

Lurer på om den er litt knotete å bytte selv hvis du ikke har noe erfaring med det.

det er himla knotete, må jo fader meg på verksted bare jeg skal bytte pærer, dog bare på den ene siden :p

første du møter når du åpner panseret er plast. under der er motoren og masse kabler :p

Lenke til kommentar

det er himla knotete, må jo fader meg på verksted bare jeg skal bytte pærer, dog bare på den ene siden :p

første du møter når du åpner panseret er plast. under der er motoren og masse kabler :p

I know, har hatt hodet et par timer under panseret på nyere passat og golf :p bare plast og dritt.

Lenke til kommentar

I know, har hatt hodet et par timer under panseret på nyere passat og golf :p bare plast og dritt.

bytta luftmengdemåler for ikke så lenge siden, ble da anbefalt og bytte slanger osv under der og, etter det så kan jeg kjøre med lillefingeren. servoen tar helt av :D

Lenke til kommentar

bytta luftmengdemåler for ikke så lenge siden, ble da anbefalt og bytte slanger osv under der og, etter det så kan jeg kjøre med lillefingeren. servoen tar helt av :D

Sånt er nydelig :D Kjørte uten servo en liten stund på bilen min jeg også, når jeg fikk ordnet det var det som å kjøre en ny bil!

Lenke til kommentar

Uff, mamma og pappa prøver ikke engang å skjule at de har sex lenger.. Gikk nettopp forbi soverommet dems, etter å gått ut fra doen som er ved siden av rommet dems. Jeg slang døra hardt igjen, så jeg er sikker på at de hørte meg, men alikevell hører jeg at de driver på. Vær så snill alle foreldre, kidza deres vil ikke høre dere ha sex!

Mener du virkelig at foreldre skal slutte å elske hverandre bare fordi de får en liten pjokk i huset? Langt ifra. La de ha seg med hverandre, det er et tegn på at de fortsatt er glad i hverandre. Mye bedre enn skilsmisser.

I natt drømte jeg at jeg hadde gått meg bort i huset til bestemor. Plutselig var jeg i en skog. Jeg gikk en stund og endte opp på ett massivt LAN hvor alle sammen ville ha meg med på å spille Dungeons And Dragons ... Burde jeg få sjekka helsetilstanden til psyken min?

Dungeons and Dragons? Online-versjonen? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mikkel, dropp alt det du har i hendene, kjør inn til Steinkjer og kjør meg på skolen om en times tid? :p

Jeg har fortsatt ikke kommet meg til Orkanger for å hente vinterklærne mine og er ikke akkurat særlig interessert i å komme på skolen med våte og kalde ben.

LIEK HELL NO! Eller ok. Om du betaler meg ca 200 spenn i bensin samt bistår for de 40-70 minuttene med tapt arbeids tid så kaaaaaaaaanskje jeg skal gidde å tenke på det :p

Lenke til kommentar

Mikkel, dropp alt det du har i hendene, kjør inn til Steinkjer og kjør meg på skolen om en times tid? :p

Jeg har fortsatt ikke kommet meg til Orkanger for å hente vinterklærne mine og er ikke akkurat særlig interessert i å komme på skolen med våte og kalde ben.

Pfft pingle! Satt med våte kalde ben i hele går på skolen :new_woot:

Lenke til kommentar

Nurk, jeg liker ikke å bli våt på bena, det kan nemlig resultere i en forkjølelse og jeg liker ikke å være forkjølet. I alle fall ikke når jeg ikke har råd til sitroner.

Du vet det at våte ben bare er en minimal faktor for å bli forkjøla ja? Gjør som meg når jeg var fattig student! Jeg kopierte triksa til uteliggerne og tredde plastikkposer nedi ullsokka :D! DAMN IM GOOD!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...