Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre natta på rad jeg ikke har fått sove i det hele tatt. Og igår satt jeg ikke og spilte noe spill før jeg la meg engang, bare sløva i sofaen foran TV'n til kl 20. Merkelige greier, man er trøtt som en strømpe når man legger seg, også sovner man faen meg ikke likevel. Jeg lå og hørte Kings of Leon i hodet hver gang jeg lukka øynene. Slitsomt. Men fungerer overraskende bra på jobb likevel.

Lenke til kommentar

blåste som faen i dag, nesten litt ekkelt og kjøre :p

Glad jeg kjører til jobb hver dag, idag skal jeg gå til anskaffelse av en cupe varmer slik at jeg alltid har varm bil om morgenen ( varmepratet er meget dårlig trenger 30 min for at det skal begynne å bli varme i bilen.)

Lenke til kommentar

Glad jeg kjører til jobb hver dag, idag skal jeg gå til anskaffelse av en cupe varmer slik at jeg alltid har varm bil om morgenen ( varmepratet er meget dårlig trenger 30 min for at det skal begynne å bli varme i bilen.)

er noe rart med termostaten min, motoren blir ikke varm på 30 min i 120km/t

mens andre dager så går den rett opp med en gang :p

Lenke til kommentar

er noe rart med termostaten min, motoren blir ikke varm på 30 min i 120km/t

mens andre dager så går den rett opp med en gang :p

Bytt den, min er også litt rar, men jeg må ut med vannpumpa for å komme til den.( golf 3) pleier å være rimelig simpelt å bytte. jeg skal putte ei papplate foran i grillen igjen for at den skal bli litt varmere nå som det er minusgrader ute.

Lenke til kommentar

*snip*

Bytt den, min er også litt rar, men jeg må ut med vannpumpa for å komme til den.( golf 3) pleier å være rimelig simpelt å bytte. jeg skal putte ei papplate foran i grillen igjen for at den skal bli litt varmere nå som det er minusgrader ute.

bilen blir varm inni, så vet ikke om jeg gidder å levere den for og fikse det :p er 2000modell så gjør det nok ikke selv....

Lenke til kommentar

*snip*

bilen blir varm inni, så vet ikke om jeg gidder å levere den for og fikse det :p er 2000modell så gjør det nok ikke selv....

Å bytte termostat er veldig enkelt å gjøre selv( hvis du er litt teknisk av deg) snakk om 2 skruer og et lokk som skal av så bare løfter du termostaten ut og setter inn en ny.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noe må være galt, for jeg fikk av en eller annen grunn 6 på ene matteprøven jeg fikk tilbake her nå.

Anyways, god morgen tøser :wee:

Lenke til kommentar

*snip*

Å bytte termostat er veldig enkelt å gjøre selv( hvis du er litt teknisk av deg) snakk om 2 skruer og et lokk som skal av så bare løfter du termostaten ut og setter inn en ny.

det er sikkert veldig lett, men den bilen er så full av elektronikk og følere, selv elektriker lærling og har erfart på nært hold at det ikke er lurt å koble på ting, man ikke vet noe om :p

fult av plast deksler osv også :p

Lenke til kommentar

det er sikkert veldig lett, men den bilen er så full av elektronikk og følere, selv elektriker lærling og har erfart på nært hold at det ikke er lurt å koble på ting, man ikke vet noe om :p

fult av plast deksler osv også :p

Åssen bil er det?

er en passat

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...