Sidious Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Sov også dårlig i natt, men det gjør jeg som regel alltid natta før jeg skal ha en fremføring. :| Endret 9. november 2010 av Sidious Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Andre natta på rad jeg ikke har fått sove i det hele tatt. Og igår satt jeg ikke og spilte noe spill før jeg la meg engang, bare sløva i sofaen foran TV'n til kl 20. Merkelige greier, man er trøtt som en strømpe når man legger seg, også sovner man faen meg ikke likevel. Jeg lå og hørte Kings of Leon i hodet hver gang jeg lukka øynene. Slitsomt. Men fungerer overraskende bra på jobb likevel. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er ufattelig slitsomt å ikke få sove, hvis det fortsetter burde du kanskje få deg et preparat som hjelper? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Var ikke kaldere en -2 her idag, men blåste en del så var surt. Minner meg på at jeg trenger en jakke. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 blåste som faen i dag, nesten litt ekkelt og kjøre Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Var ganske kjipt å gå til jobben i dag ja. Får stikke innom sentrum og handle inn et skjerf til i morgen tipper jeg. Og så røske med meg en xbox i samma slengen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 blåste som faen i dag, nesten litt ekkelt og kjøre Glad jeg kjører til jobb hver dag, idag skal jeg gå til anskaffelse av en cupe varmer slik at jeg alltid har varm bil om morgenen ( varmepratet er meget dårlig trenger 30 min for at det skal begynne å bli varme i bilen.) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 blåste som faen i dag, nesten litt ekkelt og kjøre Glad jeg kjører til jobb hver dag, idag skal jeg gå til anskaffelse av en cupe varmer slik at jeg alltid har varm bil om morgenen ( varmepratet er meget dårlig trenger 30 min for at det skal begynne å bli varme i bilen.) er noe rart med termostaten min, motoren blir ikke varm på 30 min i 120km/t mens andre dager så går den rett opp med en gang Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Cupe varmer vurderer faen meg jeg og! Isen var som stål mot vinduene i mårres samt at det var is på innsida av frontruta Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 blåste som faen i dag, nesten litt ekkelt og kjøre Glad jeg kjører til jobb hver dag, idag skal jeg gå til anskaffelse av en cupe varmer slik at jeg alltid har varm bil om morgenen ( varmepratet er meget dårlig trenger 30 min for at det skal begynne å bli varme i bilen.) er noe rart med termostaten min, motoren blir ikke varm på 30 min i 120km/t mens andre dager så går den rett opp med en gang Bytt den, min er også litt rar, men jeg må ut med vannpumpa for å komme til den.( golf 3) pleier å være rimelig simpelt å bytte. jeg skal putte ei papplate foran i grillen igjen for at den skal bli litt varmere nå som det er minusgrader ute. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 *snip* Bytt den, min er også litt rar, men jeg må ut med vannpumpa for å komme til den.( golf 3) pleier å være rimelig simpelt å bytte. jeg skal putte ei papplate foran i grillen igjen for at den skal bli litt varmere nå som det er minusgrader ute. bilen blir varm inni, så vet ikke om jeg gidder å levere den for og fikse det er 2000modell så gjør det nok ikke selv.... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kom på jobb til klokken 7, nå har jeg kommet hjem igjen. Ble en kort arbeidsdag. Lurer på hva man skal finne på nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 *snip* Bytt den, min er også litt rar, men jeg må ut med vannpumpa for å komme til den.( golf 3) pleier å være rimelig simpelt å bytte. jeg skal putte ei papplate foran i grillen igjen for at den skal bli litt varmere nå som det er minusgrader ute. bilen blir varm inni, så vet ikke om jeg gidder å levere den for og fikse det er 2000modell så gjør det nok ikke selv.... Å bytte termostat er veldig enkelt å gjøre selv( hvis du er litt teknisk av deg) snakk om 2 skruer og et lokk som skal av så bare løfter du termostaten ut og setter inn en ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noe må være galt, for jeg fikk av en eller annen grunn 6 på ene matteprøven jeg fikk tilbake her nå. Anyways, god morgen tøser Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 *snip* Bytt den, min er også litt rar, men jeg må ut med vannpumpa for å komme til den.( golf 3) pleier å være rimelig simpelt å bytte. jeg skal putte ei papplate foran i grillen igjen for at den skal bli litt varmere nå som det er minusgrader ute. bilen blir varm inni, så vet ikke om jeg gidder å levere den for og fikse det er 2000modell så gjør det nok ikke selv.... Å bytte termostat er veldig enkelt å gjøre selv( hvis du er litt teknisk av deg) snakk om 2 skruer og et lokk som skal av så bare løfter du termostaten ut og setter inn en ny. det er sikkert veldig lett, men den bilen er så full av elektronikk og følere, selv elektriker lærling og har erfart på nært hold at det ikke er lurt å koble på ting, man ikke vet noe om fult av plast deksler osv også Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 det er sikkert veldig lett, men den bilen er så full av elektronikk og følere, selv elektriker lærling og har erfart på nært hold at det ikke er lurt å koble på ting, man ikke vet noe om fult av plast deksler osv også Åssen bil er det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 det er sikkert veldig lett, men den bilen er så full av elektronikk og følere, selv elektriker lærling og har erfart på nært hold at det ikke er lurt å koble på ting, man ikke vet noe om fult av plast deksler osv også Åssen bil er det? er en passat Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har sovet i 12 timer Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har sovet i 12 timer Høres deilig ut. Jeg måtte klare meg med mindre enn 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg