Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ja men Glimti jeg er da ikke noe veteran der inne? Var der bare en kort periode. Men jeg skal vurdere det ;)

Og nå har jeg opplevd den verste neglfrosten (hva heter det?) som jeg noen gang har kjent. Greide ikke fokusere på noe annet enn smerten som varte flere minutter. Aldri feste topphatten noe mer uten votter.

Lenke til kommentar

I dag har jeg lært hvordan man tar opp panseret på en bil. :new_woot:

Pappa prøver å lære meg hvordan man tar ifra hverandre en motor, for å så sette den sammen igjen.. Tror han ga opp midelrtidig når jeg kjøpte motorsykkel :love:

Faen jeg hater "venner" som går bak ryggen din!!

Lenke til kommentar

Det har aldri fremprovosert det før. Jeg er latterlig dårlig på å bruke votter/vanter/hansker/whatever om vinteren. Hvor lenge mener du jeg skal holde de i snøen?

(Det er ikke snø her heller, for den saks skyld)

Jeg blir bare så kald at jeg ikke kjenner fingrene mine lenger, aldri fått vondt, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei jeg veit ikke, jeg fikk det nå av å fikle med noe kaldt ute. Ikke noe å strebe etter egentlig, for fy så vondt det var. Kjennes ut som brannsår eller noe.

Lenke til kommentar

For lange tider siden opprettet jeg en tråd om at det var snakk om å endre navnet på selve sentrumet tilbake til kristiania. Fikk ikke så stor oppmerksomhet etter hva jeg husker.

Det fikk masse oppmerksomhet da Venstre pluss Høyre ville gjøre det, problemet var at oppmerksomheten var ikke positivt. Rødt/SV og Frp satte seg på bakbeina og steilet. Oslo er liksom ikke like mye storby om den ikke har det styggeste bynavnet i Norge.

Finnes vesentlig styggere bynavn ute og går! Oslo kan forøvrig ikke kalles en storby.

Ja takk til Christiania og Bjørgvin. :new_woot:

I den tråden jeg opprettet var det en som sa ja til Nidaros som hovedstad. :!:

(Kan ikke linke til den da det bryter mot reglene i tråden).

Folk er dumme, det er jo så klart Stavanger som burde bli Norges nye hovedstad!

Alternativt kan vi bare bryte ut og starte et eget land. :love:

Lenke til kommentar

Bacon på burger er totalt unødvendig, mener nå jeg..Hvem som gidder å begynne å steke bacon når man lager burger?

Jeg.

Make that two.

Så, hva skjer i disse sene nattetimer?

Vår fellesbekjent Alexander dro meg til CC for å kjøpe Black Ops -.- puket er jo ikke bra engang...

Lenke til kommentar

Tja, du har bedre pc enn meg vil jeg tro, så go for it :p jeg synes det er forferdelig optimalisert for data, MW2 går knirkefritt på full oppløsning med medium grafikk på 32" min. Black Ops hoster og harker på 800x600 og alt på low/off...

Også er det noe jævla med serverlagg, og jeg fikk ikke heng på singleplayeren :p

Men det var overraskende bra ellers, artig å spille, litt små map og lite folk, men nå elsker jo jeg CoD: UO med 64 personer på mega maps!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...