Eplefe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det noen her som har lyst til å komme med noen Pinex Forte til meg? Snørra så jævlig på scooteren i stad. Kneet mitt ser ut som en blanding mellom blodpudding og lapskaus. Jeg har kodein? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har kodein? Det hadde hatt ønsket effekt det også. Kunne bare tatt noen paracet ved siden av så hadde det vært akkurat det samme som er i PF. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 And now for something completely different. En sang om campere. Flott det, men har ikkje du posta den rundt 4 gongar no ? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Neinei, var en annen sang sist gang! *edit* Har ikke hørt på annet siden jeg fant albummet. Endret 8. november 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Man vet aldri med deg. 1 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Scott Pilgrim er sære saker Men verdt å se ikke sant? Hadde tenkt til å se den i kveld. Er det noen her som har lyst til å komme med noen Pinex Forte til meg? Jeg har, men så bor du litt langt unna. Jeg bor da ikke langt unna. Jeg bor rett her. Det er DU som bor langt unna. Du bor jo på feil kant av landet. Sier du, som bor i Bergen.. Pass deg, Nopros. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 nei, det har vært dårlig her i dag. Knapt en eneste interessang tråd som har vært aktiv. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 enig med nopros! må jo ha hørselsvern når disse vestlendingene skal prate! 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Pass deg, Nopros. Pappaen min har hagle, bare så du vet det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 enig med nopros! må jo ha hørselsvern når disse vestlendingene skal prate! Ikke med meg Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har hagle 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 EEEEEEEEG EEE FRA BÆÆÆRGÆÆÆN!!!!ONE ONE !1! Repeat after me: "Jeg er fra Oslo". Ikke Oslå, ikke Oschlo, men Oslo. Slik det skrives. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har hagle Ikke pappaen min, jeg bare tullet. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) EEEEEEEEG EEE FRA BÆÆÆRGÆÆÆN!!!!ONE ONE !1! Repeat after me: "Jeg er fra Oslo". Ikke Oslå, ikke Oschlo, men Oslo. Slik det skrives. Jeg tror du skrev feil. "Jeg er fra Bærum"* Dessuten! "Oslo" er ikke fonetisk. Og østlendinger har ikke stemte s-er midt i ord. Så joda, Osjlo. Endret 8. november 2010 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kvaliteten på bannetråden var visst ikke så høy som jeg hadde håpet på alikevel. Men hengder der i noen dager og ser om det kan ta seg opp. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det heter Christiania. There, I said it. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det het Christiania. There, I said it. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 EEEEEEEEG EEE FRA BÆÆÆRGÆÆÆN!!!!ONE ONE !1! Repeat after me: "Jeg er fra Oslo". Ikke Oslå, ikke Oschlo, men Oslo. Slik det skrives. Jeg klarer fint bergendialekt, gudbransdaldialekt, og vanlig osjlodialekt, men jeg klarer ikke forkjsllen på kjøtt og sjøtt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg