Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 De kommer nok til å bruke laaaaaaang tid på release, da. Blir neppe sånn som med AoC. Håper jeg... Mister mer og mer trua på Funcom. De burde gjøre noe med Den Lengste Reisen. Det er det beste de har laget. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Virket som om de tok inspirasjon fra Den lengste reisen og Drømmefall, da. Men jeg vet ikke, jeg. Er så gira på hele greia at jeg ikke klarer å la være å ha troen på det. Skal ikke grine eller noe om det mislykkes, men er kjekt å ha noe å glede seg til. Den lengste reisen var koselig, forøvrig. Jeg og mamma spilte det sammen. Vi skal spille TSW sammen også. Jeg er så flink til å få med meg folk, haha. Endret 8. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg gleder meg sånn til TSW! Det spillet kommer virkelig ikke fort nok! Så igjen ... Jeg gleder meg enda mer til TOR. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg gleder meg sånn til TSW! Det spillet kommer virkelig ikke fort nok! Så igjen ... Jeg gleder meg enda mer til TOR. Vil du spille med meg? =D Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Syns dere skal slutte med sånne dumme forkortelser 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Syns dere skal slutte med sånne dumme forkortelser http://eu.battle.net/en/int?r=wow Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Syns dere skal slutte med sånne dumme forkortelser http://eu.battle.net/en/int?r=wow Jeg betaler da ikke for å spille wow 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Æsj så typisk. Jeg begynner å føle meg sjuk, overfølsom hud, svettetokter, hodepine og ekstrem tretthet. Men kan ikke være borte fra jobb fordi partneren min allerede er syk (og ringte tidligere og sa han blir borte imorgen også). Siden jeg ikke sov et minutt i natt, sitter jeg og holder på å svime av tretthet, men tenker at da våkner jeg sikkert kl 22 og får ikke sove resten av natta igjen. BLÆH! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Lurer på hvor mye penger jeg har brukt på WoW. 5 år må bli en del. Skal ikke begynne igjen, that's fer sure. Endret 8. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, kanskje like lurt å bare legge seg. Har jo spist middag. Om jeg får sove 4-5 timer er jo bedre enn at jeg ikke får sove i det hele tatt inatt. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vet om det går ann å laste ned Final Fantasy 7 til ps3 ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jepp. Det er på PSN Store. Koster bare noen få dollar også. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Herlig! Da skal jeg koble maskinen på nette Når jeg finner ut hvordan jeg gjør det da.. Endret 8. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ting en kan kle seg ut som på I? ting en kan kle seg ut som på I? 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, løk og løve funker sikkert å kle seg ut som. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, løk og løve funker sikkert å kle seg ut som. I ikke L 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, løk og løve funker sikkert å kle seg ut som. Det var bokstaven I .. som i is, eller indianer eller inder Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har akkurat vært og handlet. Var hun fine kassadamen igjen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har akkurat vært og handlet. Var hun fine kassadamen igjen. Umulig! Jeg var jo ikke på jobb idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg