Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Uff, jeg har greid å lire av meg at følelsen da jeg installerte WoW var bedre enn sex. Aner ikke hva jeg tenkte på. Venninnen min, som snakket om å ha sex mens man spilte, syntes jeg var veldig teit.

Ååååh, smoothie. <3

tror du har vært uheldig med dine sex partnere, som syns wow er bedre en sex!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så koselig, på slutten av dagen i dag sier læreren til meg "Og jo, Jonas du har engelsktentamen i morgen foresten." Hyggelig at de sier ifra, hvert fall.

Enda så tar du deg tid til å komme her.

Selvfølgelig, alt handler om prioriteringer.

Yep, derfor jeg alltid ender med å skrive rapport eller hva det nå enn er til langt på natt. Hehehe.

Lenke til kommentar

Eller når du har prøve i naturfag dagen etter ferie. Det er herlig, det.

Jeg var syk i to uker, altså en hel "læringsperiode." Kom tilbake på en fredag og måtte ta en prøve om ting jeg ikke hadde lest eller lært noen ting om. Læreren ble skuffet og irritert over at jeg fikk 3-

Gleder meg til videregående, jeg. Litt lei lærerne mine.

Lenke til kommentar

Eller når du har prøve i naturfag dagen etter ferie. Det er herlig, det.

Jeg var syk i to uker, altså en hel "læringsperiode." Kom tilbake på en fredag og måtte ta en prøve om ting jeg ikke hadde lest eller lært noen ting om. Læreren ble skuffet og irritert over at jeg fikk 3-

Gleder meg til videregående, jeg. Litt lei lærerne mine.

Samme her egentlig. Går media... En av lærerne vet ikke hvordan caps-lock fungerer...

Lenke til kommentar

Trodde ikke en 99åring som deg gikk på media-linjen.

Slimda: Du syns det er greit med jenter som er mer ivrige på å spille enn å ha sex? :wee:

Jeg foretrekker Ole Brum-tankegangen.

Ja takk, begge deler.

Måtte gå om igjen vettu. Hehehe.

Lenke til kommentar

Slimda: Du syns det er greit med jenter som er mer ivrige på å spille enn å ha sex? :wee:

Gleder meg litt til TSW, jeg. Godt mulig det blir katastrofe, men jeg skal garantert prøve det uansett.

gleder meg litt jeg og, har ikke spilt på lenge...... men viss det er så avhengighetsskapende at du syns det er bedre en sex, så vet jeg ikke om jeg tør :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...