Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 "Søl" blir jo det uansett. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 snakker vi http://www.agderpost...OKAL8/101109967 Jepp. Du vet vi får laptopper i fengsel nå for tiden? Bare vær stille når dere går opp trappa, bor en liten unge i naborommet. Slapp av, vi kommer inn vinduet. skulle ikke forundre meg! viss vi er heldig og får en mannlig dommer, så tror jeg vi slipper straff, når han får høre at ho er ei luremus Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 snakker vi http://www.agderposten.no/article/20101106/LOKAL8/101109967 Jepp. Du vet vi får laptopper i fengsel nå for tiden? Bare vær stille når dere går opp trappa, bor en liten unge i naborommet. Slapp av, vi kommer inn vinduet. Vær forsiktig da og, har pcn og akvariet ved vinduene. Blir så mye søl om noe blir ødelagt Kan fikses med duct tape. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 *Trekker for gardinene* Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 "Søl" blir jo det uansett. Jo flere kokker, jo mer søl. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 nei faen, nå orker jeg ikke jobbe mer, får dra hjem Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 "Søl" blir jo det uansett. Ja, men litt guttesøl ødelegger jo ikke pcn min Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 nei faen, nå orker jeg ikke jobbe mer, får dra hjem til Nurk fix'd! 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Stikker i dusjen imens jeg. Døra er åpen. Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Stikker i dusjen imens jeg. Døra er åpen. Vi låser den for deg og setter fyr på huset, dont worry. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Stikker i dusjen imens jeg. Døra er åpen. Vi låser den for deg og setter fyr på huset, dont worry. Svært så slem du sku være da.. Oh well, du er sikkert bare sur for at du ikke vet hvor jeg bor å får ikke være med på gaffa partyet vårt Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Wahaha, who said I dont? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, men litt guttesøl ødelegger jo ikke pcn min Du har testa før eller? 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nei, men regner med det.. Siden de fleste gutter (og jenter) sitter å fapper foran pcn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Helvette det blåser ute! Sviktet ikke burgeren, men gikk til byen og nå er jeg glad jeg kan vente noen timer før jeg må ut igjen til butikken. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hehe var d med og lage public events for privat fester på fjasboka , denne dukket opp i feeden min ca nå get it while its hot eller noe sånt http://www.facebook.com/Mareli/posts/164389520260806?ref=notif¬if_t=feed_comment#!/event.php?eid=172164426128442 humm tro om det er mulig og ha en link uten min id i ... jaja Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nei, men regner med det.. Siden de fleste gutter (og jenter) sitter å fapper foran pcn fapper foran pcen, ikke på pcen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Ja, men litt guttesøl ødelegger jo ikke pcn min Sikker på det? Har typen din prøvd? *edit* D'oh, noen posta mens jeg var på vei hjem. Nurk, gutter bruker ikke å søle INNI PC-en. Skulle tatt seg ut på support-telefonen det! Endret 8. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Uff, jeg har greid å lire av meg at følelsen da jeg installerte WoW var bedre enn sex. Aner ikke hva jeg tenkte på. Venninnen min, som snakket om å ha sex mens man spilte, syntes jeg var veldig teit. Ååååh, smoothie. <3 Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Ja, men litt guttesøl ødelegger jo ikke pcn min Sikker på det? Har typen din prøvd? *edit* D'oh, noen posta mens jeg var på vei hjem. Nurk, gutter bruker ikke å søle INNI PC-en. Skulle tatt seg ut på support-telefonen det! No need for shibboleet for å si det sånn. Endret 8. november 2010 av Invoke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg