After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ikke helt samme greia nei. Måtte klatre opp en luke i taket. Men jeg overlevde. Flink jente. Og burger slår selvfølgelig kebab anyday ja. Med pom fri Og ost. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og burger slår selvfølgelig kebab anyday ja. Med pom fri Og ost. Ikke glem bacon! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og bacon. Runar, one up! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kommmer helt an på burgeren, men om den kommer fra riktig sted evt. hjemmelaget, så ja; Burger slår kebab. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spiste kebab i Dublin, på en kjede kalt for "Abra Kebabra", aldri smakt noe så fantastisk för. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bacon på burger er totalt unødvendig, mener nå jeg..Hvem som gidder å begynne å steke bacon når man lager burger? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dagens lunch: 3 berlinerboller og en kartong vaniljesaus Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Min lunsj bestod av; 3 ostebriks, 1 litago sjokolade og en pakke med Dumle karameller <3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Min består av så mye som ingenting. Det finnes nada interessant å spise her i huset nå. *Gretten* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bacon på burger er totalt unødvendig, mener nå jeg..Hvem som gidder å begynne å steke bacon når man lager burger? Jeg. Min består av så mye som ingenting. Det finnes nada interessant å spise her i huset nå. *Gretten* Samme her Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lunsj? Tre kopper varm sjokolade. Hot hot hot. Married to the kaffemaskin. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Naaaam Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 I ei lita bygd på vestlandskysten, finnes det en liten plass som på folkemunne går under "pubben". Det er fordi det er den eneste plassen på lang avstand som ligner på en pub. Denne "pubben" lager mat også. Mye god mat. Jeg vil faktisk si at de har noe av norges beste burgere, uten at jeg har testet samtlige lokasjoner i Norge. Uansett. Denne "pubben" har jeg og mine et nært forhold til. Når jeg bestiller burger, går jeg bare bort til skranken, og spør etter en "Hatlemark spesial". Hatlemark spesial består av en en baconcheeseburger uten tomat og spygurk, samt ost og dressing på chipsen, og dobbel porsjon krydder. Faen, nå ble jeg våt i kjeften... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Må få komt meg på Inside og spist en Burger der snart... Kanskje i morgen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er Shawarma(?) kebab bedre enn vanlig? Just wonderin' siden de tar 10kr ekstra for det her nede i sjappa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Må få komt meg på Inside og spist en Burger der snart... Kanskje i morgen? Do it, maddafakka! Burgerene på Inside er episke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Nå blir det nesten skuff å komme hjem til betasuppe etter all denne burgerpraten. Jeg vil på Pair-a-Dice (eller hvordan det nå enn skrives) og spise. Burgerne der er fantastiske. Endret 8. november 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du burde utvikle betasuppen din litt til, slik det blir release-suppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Var alpha i går, så jeg tør ikke å la den utvikle seg noe mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vet ikke om hamburgerne, men tapasen på pair a dice er snadder hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg