Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg spiste dårligste kebaben ever idag. Måtte tilogmed gå hjem fra skolen, og sitter på dass og driter nå. Faen at jeg ikke har mye strøm på pcen. Føler at jeg kommer til å sitte her en stund..

Kjenner du til den giftige fisken som er populær å spise i asia? Hvor ene halvparten dreper deg, mens andre delen er helt OK?

Slik er kebab. Utenom den delen som er OK.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skippy: Så kos :blink:

Bare hyggelig.

Ikke spis kebab, det er helsefarlig. Lurer på hvor mange som blir dårlig av det hver dag.

Neineinei, går så bra så.

Tror jeg spiste dårligste kebaben ever idag. Måtte tilogmed gå hjem fra skolen, og sitter på dass og driter nå. Faen at jeg ikke har mye strøm på pcen. Føler at jeg kommer til å sitte her en stund..

Kjenner du til den giftige fisken som er populær å spise i asia? Hvor ene halvparten dreper deg, mens andre delen er helt OK?

Slik er kebab. Utenom den delen som er OK.

Tror det har mer at dette er 3 dag jeg spiser kebab nå, på et tidsrom på 5 dager. No kebab in the future.

Lenke til kommentar

Jeg skal opp på loftet og lukke igjen en vindu. Det er bare en luke, ikke noe stige eller noe, og rett nedfor luken går det en bratt trapp nedover. Hvordan skal jeg egentlig gjøre dette på en trygg måte? :hmm:

Jeg hang nettopp opp et pynteskjelett i taket. Gikk fint å stå på en stol. Men høres ikke ut som det er helt samme greia hos deg.

En masse bullshitt! ;)

Det kom jo fra rette ræva. :tease:

Jepp, jeg hadde rett. :yes:

Ikke spis kebab, det er helsefarlig. Lurer på hvor mange som blir dårlig av det hver dag.

Nettopp. Gjør som meg og spis burger. :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg hang nettopp opp et pynteskjelett i taket. Gikk fint å stå på en stol. Men høres ikke ut som det er helt samme greia hos deg.

Nettopp. Gjør som meg og spis burger. :D

Ikke helt samme greia nei. Måtte klatre opp en luke i taket. Men jeg overlevde. :w00t:

Og burger slår selvfølgelig kebab anyday ja. Med pom fri :D

Menneske-kebab.

That would be your mom and dad.

Hei. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...