Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woo!

Da er du med ut på onsdag, eller? :D

Neei, har levd et alkoholfritt liv siden forrige helg. Skal på 2-dagers fest til helga så magen må få litt fred :ph34r:

Aww. :/

Vel, du er herved invitert til neste fest jeg har. ^^

Folk har begynt å mase på meg etter bursdagen min. :p

Er med jeg! Hvis jeg vel å merke får ta med gubben så :D

Lenke til kommentar

Jeg skal opp på loftet og lukke igjen en vindu. Det er bare en luke, ikke noe stige eller noe, og rett nedfor luken går det en bratt trapp nedover. Hvordan skal jeg egentlig gjøre dette på en trygg måte? :hmm:

Skaff deg et mannfolk :thumbup:

Partypooper. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det nå det? de fleste(mange) jenter er noe sluts som sprer beina for nesten alt.

Nei jeg får ta en høy stol og prøve å klatre opp åpningen. Hvis den detter og jeg detter så detter jeg antagelig ned en trapp og brekker nakken.

Lenke til kommentar

Er det nå det? de fleste(mange) jenter er noe sluts som sprer beina for nesten alt.

Nei jeg får ta en høy stol og prøve å klatre opp åpningen. Hvis den detter og jeg detter så detter jeg antagelig ned en trapp og brekker nakken.

Film det !

Lenke til kommentar

Woo!

Da er du med ut på onsdag, eller? :D

Neei, har levd et alkoholfritt liv siden forrige helg. Skal på 2-dagers fest til helga så magen må få litt fred :ph34r:

Aww. :/

Vel, du er herved invitert til neste fest jeg har. ^^

Folk har begynt å mase på meg etter bursdagen min. :p

Burde da gå greit.

Er bare rett og rimelig det. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hadde vært morsomt å prøve. Legge meg ned på bordet på et narch og skræve med beina :p

Doit!

Mistenker at jeg blir tauet inn og fengslet grunnet grov legemsfornærmelse på samtlige av de våkne deltakerne av det eventuelle narchet.

... eller hva det nå enn heter når det er psykisk skade man påfører andre.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...