Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

For å gå påbygg kan man jo også vurdere sonans og bybroen også, i trondheim. Jeg trivdes best på sonans, mye voksne folk som gikk der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

@Smurf:

Joa det går jo alltids an å pendle den korte biten. Ettersom jeg ikke har bostedsadresse i Sør-Trøndelag fylke, så må jeg vel søke på det som er av skoler dersom jeg skal ha noe håp om å komme inn.

Du kunne nesten ha gått inn for å bli VGS-guiden nr. uno!

Lenke til kommentar

Smurf hadde du bursdag den dagen? how awzom! Dog.. husker absolutt ingenting av den samtalen vi hadde :roll:

Det hadde jeg. ^^

Jeg husker biter av den. Jeg prøvde også å få deg med på nach, men du skulle på et eget, og så hadde typen din blitt sjalu om du ble med meg hjem elns. :p

@Smurf:

Joa det går jo alltids an å pendle den korte biten. Ettersom jeg ikke har bostedsadresse i Sør-Trøndelag fylke, så må jeg vel søke på det som er av skoler dersom jeg skal ha noe håp om å komme inn.

Du kunne nesten ha gått inn for å bli VGS-guiden nr. uno!

Ha-ha, jeg har bare litt peil på skoler i Trondhjem. Samt litt personlig erfaring, venners erfaring, minstesøss' erfaring, minstesøss' venninners erfaring etc. :p

Lenke til kommentar

Holdt det ikke med bilde av rumpa hans?

Det var jo av Gavekort, ikke L4r5.. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Jeg kan godt flashe tissemannen min! :new_woot:

Greit. Da er reglene slik:

For hvert bilde jentene poster av sine tits, skal de få et tilsvarende bilde av mannfolka sine tits.

Ok? Enig? Supert, jenter begynner.

Enig! :ph34r:

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Det var jo av Gavekort, ikke L4r5.. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Jeg kan godt flashe tissemannen min! :new_woot:

Holdt det ikke med bilde av rumpa hans?

Greit. Da er reglene slik:

For hvert bilde jentene poster av sine tits, skal de få et tilsvarende bilde av mannfolka sine tits.

Ok? Enig? Supert, jenter begynner.

Enig! :ph34r:

sist jeg gjorde det, så ble folk meget forbannet :p noen som sladra til mod's også

Endret av yavel
Lenke til kommentar

Smurf hadde du bursdag den dagen? how awzom! Dog.. husker absolutt ingenting av den samtalen vi hadde :roll:

Det hadde jeg. ^^

Jeg husker biter av den. Jeg prøvde også å få deg med på nach, men du skulle på et eget, og så hadde typen din blitt sjalu om du ble med meg hjem elns. :p

Hahaha, det husker ikke jeg! eneste jeg husker er at jeg sto å klaga på at det tok så forbanna lang tid før maten kom. Neste gang blir jeg med på nach! :thumbup:

Endret av Nurk
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg skal opp på loftet og lukke igjen en vindu. Det er bare en luke, ikke noe stige eller noe, og rett nedfor luken går det en bratt trapp nedover. Hvordan skal jeg egentlig gjøre dette på en trygg måte? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...