The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 I morgen er Call of Duty: Black Ops å finne på butikkhyllene. Blir spennende å se hvordan det blir mottatt. Står over med mindre responsen fra kompiser er bra. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er jente, og har jentepupper. Ergo, i always win PICS! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er jente, og har jentepupper Got cam? Klart jeg har rawr 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bilder blir litt for skittent til dette forumet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bilder blir litt for skittent til dette forumet Neida Hvis ikke kan de sikkert sendes pr. Epost Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Vi akn kan jo ta det på 4chan, bare post litt der og send oss link Endret 8. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vi akn kan jo ta det på 4chan, bare post litt der og send oss link Hah, you wish Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. Det kan jeg ikke huske at du sa noe om i skoletråden... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bilder blir litt for skittent til dette forumet Og derfor er jeg fornøyd med å ha møtt deg i kebabkøen. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm. Hvilken skole gikk du påbygg på, Sjur? Orkdal VGS, aka. pHollo. Hvordan det? Dersom det hadde vært i Trondheim, så kunne jeg hatt noe å sikte meg inn på til neste høst. =) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bilder blir litt for skittent til dette forumet babe,pupp og rompe tråd på forumet her! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eller på "bilder som sier mer enn 1000 ord"-tråden! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 jeg har spist for mange boller. DETTE SKREV JEG BMED NESA Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, Datasmurf er heldig. Har har sett meg in real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bilder blir litt for skittent til dette forumet Du hadde ikke blitt den første som hadde posta tits på forumet her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm. Hvilken skole gikk du påbygg på, Sjur? Orkdal VGS, aka. pHollo. Hvordan det? Dersom det hadde vært i Trondheim, så kunne jeg hatt noe å sikte meg inn på til neste høst. =) Er bare en halvtime / tre kvarten utenfor Trondhjem da. Bare ikke gå for Adolph Øien, så skulle jeg mene du overlever. Møkkaskole med møkkaelever! Gerhard Schønning er heller ikke et bra sted. Trondhjem Katedralskole (eller hva den nå enn heter) er ganske brukbar. Ditto Brundalen. Ringve er for freaker og gærninger av verste sort (ligger et galehus like ved og klientellet på skolen passer godt med klientellet på galehuset). Også er det en skole som ligger litt utenfor Tr.hjem hvor folk som det lukter rart av går, men den er heller ikke noe å hige etter. Alternativt har man Ladejarlen, KVT og en drøss med andre skoler jeg ikke kan noe om. Ja, Datasmurf er heldig. Har har sett meg in real Ja! Tidenes beste bursdag. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Bilder blir litt for skittent til dette forumet Du hadde ikke blitt den første som hadde posta tits på forumet her. Vet, har faktisk vært innom puppetråden. Smurf hadde du bursdag den dagen? how awzom! Dog.. husker absolutt ingenting av den samtalen vi hadde Endret 8. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 L4r5, når vi først er inne på slike tråder, hvorfor har du forsvunnet fra rumpetråden? Før postet du definitivt mest der, men nå er det lenge siden og et par andre har tatt helt over med å poste mest. Du skuffer... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vet, har faktisk vært innom puppetråden. Så hva venter du på? Små knopper, digre daier, joviale jur... We like it all! L4r5, når vi først er inne på slike tråder, hvorfor har du forsvunnet fra rumpetråden? Før postet du definitivt mest der, men nå er det lenge siden og et par andre har tatt helt over med å poste mest. Du skuffer... Vet egntlig ikke. Ble litt mange tråder å poste i. Har gått fra 19 sider med tråder i mine innlegg til bare 6. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dårlig prioritering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg