Mr. A Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Allmenn er ganske chill i grunn. Påbygg også. Men så igjen ... Hvem kan vel ikke elske 10 timer norsk i uka? *Peive febrilsk med hånda i lufta* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enda mer chill og faktisk være ferdig med allmenfag, å ha fri halve uka Skjønner ikke hvorfor det skal være så forbanna kaldt her Sånn det er å være i sameland vettu Sitter her på Sørlandet iført tskjorte og har det heeeelt fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hadde aldri overlevd allmen, altfor vanskelig fag og altfor lite motivasjon Jeg går i år på forkurs og føler at jeg er dau allerede. Har angret helt og ønsker meg heller generell studiekompetanse, framfor spesialkompetansen som jeg får her nå. Løsningen blir at jeg velger å ta et påbyggingskurs neste år heller, for å få den generelle kompetansen. Dermed blir egentlig dette året til dels bortkastet. Vurderer å hoppe av etter bare ett semester og muliggens søke jobb, eller undersøke muligheter for å gå opp som privatist til våren. Dessuten er fagene betydelig lettere visstnok på påbygg. Endret 8. november 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut etter vg2 sist at jeg ikke ville bli det jeg planla og bli. Tøft valg dog. Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. sier bare takk gud, for at det er noe som heter almen påbygging..... gleder meg til jeg er ferdig med læretiden.... Vurderer det selv, men trives veldig godt innen IT så vet ikke helt om jeg skal studere videre for og få en annen tittel eller om jeg skal jobbe videre etter læretiden er jo alltid muligheten for og bli ingeniør innen for IT, da er det jo også kjempe pluss viss du har fagbrev! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Men så igjen ... Hvem kan vel ikke elske 10 timer norsk i uka? Derfor er tirsdagen min favorittdag, ferdig 11.30 og ingen timer norsk, deilig Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) To timer igjen, to timer igjen, to timer igjen, to timer igjen...*sitte i et hjørne å vugge* Til han over: Jeg har fri hver tirsdag, I win. Endret 8. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 er jo alltid muligheten for og bli ingeniør innen for IT, da er det jo også kjempe pluss viss du har fagbrev! Er det jeg også tenker på, men blir skolelei av å tenke på påbygg... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Starter dagen med Sura, digg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Oh, gads, modellere opp hele nye Arenum-område i 3D... Og fått så utrolig teite tegninger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg hadde glatt gått tilbake til allmenn, eller påbygg. Om man ser bort fra klassen min og lærerne mine på allmenn, elska jeg det. Klassen og lærerne på påbygg derimot, var en helt annen historie og jeg savner dem svært. Spesielt norsklærerne mine. Fantastiske med sosemikler og gamle damer som vedder med elevene sine. ^^ For ikke å snakke om kommunistene da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm. Hvilken skole gikk du påbygg på, Sjur? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qs1bG6BIYlo 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 To timer igjen, to timer igjen, to timer igjen, to timer igjen...*sitte i et hjørne å vugge* Til han over: Jeg har fri hver tirsdag, I win. har 2 uker fri i måneden + 5 uker felles bestemte ferier I WIN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm. Hvilken skole gikk du påbygg på, Sjur? Orkdal VGS, aka. pHollo. Hvordan det? To timer igjen, to timer igjen, to timer igjen, to timer igjen...*sitte i et hjørne å vugge* Til han over: Jeg har fri hver tirsdag, I win. har 2 uker fri i måneden + 5 uker felles bestemte ferier I WIN Jeg har 4 dager skole i måneden. I win! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg er jente, og har jentepupper. Ergo, i always win Endret 8. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 To timer igjen, to timer igjen, to timer igjen, to timer igjen...*sitte i et hjørne å vugge* Til han over: Jeg har fri hver tirsdag, I win. har 2 uker fri i måneden + 5 uker felles bestemte ferier I WIN Jeg har 4 dager skole i måneden. I win! jeg jobber, dvs jeg jobber ikke i de fridagene Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er jente, og har jentepupper Got cam? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 To timer igjen, to timer igjen, to timer igjen, to timer igjen...*sitte i et hjørne å vugge* Til han over: Jeg har fri hver tirsdag, I win. har 2 uker fri i måneden + 5 uker felles bestemte ferier I WIN Jeg har 4 dager skole i måneden. I win! jeg jobber, dvs jeg jobber ikke i de fridagene Jeg jobber ikke, og har skremmende mye fri generelt. Men jeg sitter ikke bare her og driver dank da. Jeg studerer hjemmefra. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) I morgen er Call of Duty: Black Ops å finne på butikkhyllene. Blir spennende å se hvordan det blir mottatt. Endret 8. november 2010 av Sidious Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er jente, og har jentepupper Got cam? Klart jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg